دبیرکل کانون ایثارگران: از قوه قضائیه می خواهیم به موضوع فایل صوتی اخیر وارد شود

دبیرکل کانون ایثارگران: از قوه قضائیه می خواهیم به موضوع فایل صوتی اخیر وارد شود

روز جدید : جواد امام دبیرکل حزب ایثارگران تاکید کرد: در پی انتشار فایل صوتی اخیر در رسانه ها، اعضای شورای سیاسی مجلس ایثارگران بر ورود قوه قضائیه به این موضوع و ورود اتفاق آرا اصرار دارند. فعالیت های نظامی و امنیتی در وهله اول آسیب اعتماد به این ارگان ها و زیر سوال بردن نظام سیاسی را می بینند.

جواد امام به بیان جزئیات بیشتر مطالب مطرح شده در جلسه اخیر شورای سیاسی این حزب پرداخت و گفت: در جلسه از سپاه به عنوان نهادی ارزشمند و مورد تایید امام (ره) و لزوم بازگرداندن این نهاد به جایگاه خود حفاظت شد. ماموریت اصلی مورد تاکید قرار گرفت.

دبیرکل کانون ایثارگران ادامه داد: در بخشی دیگر از این جلسه، لزوم برخورد با عوامل فساد بدون توجه به جایگاه و رتبه آنها مورد بحث و بررسی قرار گرفت و راهکارهای پیشگیری از فساد توسط اعضا ابلاغ شد. موضوعاتی مانند عدم مداخله ارتش در سیاست و اقتصاد، لزوم شفافیت و عدم تبعیض در برخورد با فساد، انتشار دادگاه های نظامی متهم به مفاسد اقتصادی و پرهیز از استانداردهای دوگانه که اعتماد عمومی را خدشه دار می کند و قطعاً چنین نبوده است. کار با متخلفان، همچنین این اتهامات باعث تحریف اقدامات و خدمات گذشته دلسوزان و کارگران این موسسات خواهد شد.

امام در ادامه سخنان خود درباره جلسه اخیر شورای سیاسی مجلس ایثارگران خاطرنشان کرد: حاضران در ادامه جلسه به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «با دستمال کثیف نمی شود شیشه را تمیز کرد» اشاره کردند. متاسفانه بسیاری از فسادها ریشه در بی مسئولیتی برخی بخش ها دارد.

وی گفت: در پی انتشار اخیر فایل صوتی اخیر در رسانه ها، اعضای شورای سیاسی مجلس ایثارگران بر ورود قوه قضائیه و مشارکت یکپارچه نیروهای نظامی و امنیتی در فعالیت های اقتصادی در اولین دوره تاکید دارند. تضعیف اعتبار این نهادها و زیر سوال بردن نظام سیاسی.

دبیرکل کانون ایثارگران در پایان گفت: اعضا با تاکید بر اینکه پرونده فساد در کشور و ارتش منحصر به هلدینگ یاس نیست، تاکید کردند که برخورد با این فساد نیازمند بررسی دقیق نیروهای مسلح و دستگاه قضایی است. ” آنها همچنین از خدمات و نقش سپاه در تامین امنیت کشور و رشادت های شهدای گرانقدر این سازمان تقدیر کردند و گفتند که باید بخشی از حاشیه ها و تخلفات امروز را از این رشادت و شهادت جدا کرد. ضمناً در صورت عدم رسیدگی قانونی و شفاف به این تخلفات، آسیب بر اعتماد تمامی نیروهای مسلح و ایثارگران خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید