دختر 16 ساله به خاطر دوست پسرش فرار کرد

دختر 16 ساله به خاطر دوست پسرش فرار کرد

روز جدید دختر 16 ساله به دلیل مخالفت پدرش با دوست پسرش از خانه فرار کرد.

وقتی مرد میانسال به ازدواج دختر 16 ساله اش اعتراض کرد، نمی دانست دخترش چند روز بعد ناپدید می شود.

اوایل تیرماه مردی میانسال به پلیس مراجعه کرد و از ربوده شدن دختر 16 ساله اش خبر داد. وی گفت: دخترم ملیکا دانشجو است و هنوز مدرکش را نگرفته اما می خواست با پسری به نام امیر که ۲۵ سال سن دارد ازدواج کند و با او از طریق اینترنت آشنا شده است. اما چون می دانستم ملیکا بدون شناخت طرف مقابل عاطفی و مجازی تصمیم گرفته است با این ازدواج مخالفت کردم.

از طرفی وقتی فهمیدم این پسر وضعیت مالی خوبی ندارد دیگر قبول نکردم چون دخترم در خانواده مرفهی بزرگ شده و هیچ کمبودی نداشت. مخالفت های من و ملیکا برای ازدواج ادامه داشت تا آن روز دخترم از خانه بیرون رفت و نزد یکی از دوستانش رفت و دیگر برنگشت. موبایلش هم خاموش است وقتی با دوست ملیکا تماس گرفتم متوجه شدم دخترم به خانه اش نرفته است و شک دارم که امیر او را دزدیده است.

با شکایت مرد میانسالی، تحقیقات به دستور بازپرس حمیدرضا رستمی آغاز شد. در تحقیقات انجام شده مشخص شد همزمان با مفقود شدن دختر 16 ساله خواستگار وی نیز ناپدید شده است.

جستجو برای یافتن ملیکا ادامه داشت تا اینکه چند روز بعد تلفن همراه این نوجوان روشن شد. اما بعداً تیم تحقیقاتی متوجه شد که این گوشی متعلق به مردی میانسال است، وی به پلیس گفت: دو روز پیش دختر نوجوانی این گوشی بسیار گران قیمت را برای فروش به فروشگاه من آورد، چون باجه تلفن را نیاورده بود. ابتدا فکر کردم دزدی است اما اصرار دختر نوجوان باعث شد حرف هایش را باور کنم و دو میلیون و پانصد هزار تومان به او دادم و بقیه پول را بعد از تحویل کارت تلفن همراه به او پرداخت کردم. ، اما او تاکنون از من خبری نداشته است.

با بررسی دوربین های مداربسته فروشگاه و بررسی دقیق، مشخص شد که مغازه دار حقیقت را می گوید.

بدین ترتیب فرضیه آدم ربایی رنگ باخت و بازپرس اداره یازدهم بازپرسی دادسرای کلانشهر دستور ادامه تحقیقات برای جست و جوی دختر نوجوان و خواستگارش را صادر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید