درآمدهای شهرداری یزد بیش از هزینه های شش ماهه اول سال است

ساعت: 10:08
تاریخ انتشار: 14/08/08
کد خبر: 1780289

حیدری گفت: گزارش نتایج شش ماهه یک هزار و 400 دخل و خرج شهرداری یزد امروز به تصویب شورا رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام سیدمحمدناصر حیدری سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت: سه جلسه کمیسیون بودجه و یک جلسه کمیسیون تلفیق با حضور شهردار و معاونین در روز شنبه 7 آبان ماه به تصویب رسید. .

حیدری افزود: از جمله نکات مثبت این گزارش کاهش چشمگیر وابستگی به وام و فروش املاک در سال 1400 بود که با توجه به رویکرد شورای ششم از فروش ملک خودداری و اکثر وام ها دریافت نشد. “

سخنگوی شورای شهر همچنین به یکی از نکات منفی این گزارش اشاره کرد و گفت: در شش ماهه اول سال 1400 در بخش عمران با توجه به میزان وام های اعطایی، در پروژه ها هزینه نشده و یا اگر هزینه شده است. مدارک آن در شهرداری ارسال نشده است ما تقاضای تسریع در پروژه های عمرانی داریم.

وی تصریح کرد: درآمدهای ناشی از عوارض عمومی، درآمدهای ناشی از عوارض شهرداری، هزینه های خدمات و درآمد مؤسسات غیرانتفاعی، درآمدهای حاصل از وجوه و اموال شهرداری، کمک های دولتی و دولتی، کمک ها و کمک ها و دارایی ها، ماده 101 قانون شهرداری، فروش. املاک، فروش اموال منقول و تخریب 6.976 میلیارد ریال.

حیدری با اشاره به ارائه هزینه ها در شش ماهه نخست امسال گفت: جبران خدمات کارکنان، استفاده از کالا و خدمات، هزینه های تامین مالی و دارایی، کمک بلاعوض، مزایای اجتماعی، ساختمان، ماشین آلات، زمین و سایر دارایی ها به سازمان مبلغ 5.379 میلیارد ریال.

وی با اشاره به آمار ارائه شده در بررسی گزارش عملکرد درآمدها و هزینه های شهرداری یزد در شش ماهه نخست امسال، اذعان داشت: مجموع درآمدهای شهرداری یزد در شش ماهه نخست سال جاری. سالیانه مبلغ 6.976 میلیارد ریال بوده که نسبت به هزینه 1.596 میلیارد ریال بیشتر است.

سخنگوی شورای شهر یزد در پایان تاکید کرد: گزارش کامل درآمدها از سوی شهرداری به اطلاع مردم می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید