دربی استقلال – پرسپولیس چه زمانی برگزار می شود؟

دربی استقلال – پرسپولیس چه زمانی برگزار می شود؟

در حالی که کمتر از 72 ساعت به دربی بزرگ پایتخت باقی مانده است، ابهامات زیادی پیرامون این دیدار وجود دارد. در 24 ساعت گذشته مصاحبه های مختلف در خصوص برگزاری یا لغو این مسابقه به دلیل آلودگی هوا سرگیجه اهالی فوتبال به خصوص تیم های پرسپولیس و استقلال را به همراه داشته است. رئیس فدراسیون فوتبال ابتدا از برگزاری این دیدار با حضور تماشاگران خبر داد.

پس از آن به دلیل آلودگی هوای تهران برخی از مسئولان استان تهران اعلام کردند که دربی لغو و به زودی زمان برگزاری این دیدار از طریق فدراسیون اعلام می شود. دقایقی پس از این اظهار نظر، باز هم اعلام شد که تکلیف برگزاری دربی هنوز مشخص نیست و به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

آخرین خبر از برگزاری دربی و زمان برگزاری این مسابقه این است که صبح فردا مسئولان سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال، فرمانداری و هیئت تامین جلسه خواهند داشت و پس از بررسی شرایط و رایزنی با سازمان هواشناسی تصمیم خواهد گرفت که آیا دربی باید برگزار شود یا خیر

حتی این احتمال وجود دارد که دربی با 24 ساعت تاخیر یا طبق برنامه فعلی برگزار شود. البته برخلاف گفته تاج احتمال بازی بدون تماشاگر بیشتر از حضور تماشاگران در این دیدار است.

دیدگاهتان را بنویسید