درختان قربانی طمع هستند

ساعت: 17:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۰
کد خبر: 1791325

اختلاف محلی بر سر یک قطعه زمین در شهر ارم تبریز

چند ماهی است که بر سر مالکیت زمینی به مساحت 10 هزار متر در شهر ارم تنش ایجاد شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش تبریز بیدار، چند ماهی است که بر سر مالکیت زمینی به مساحت 10 هزار متر در شهر ارم تنش ها بالا گرفته است.

ماجرا از این قرار است که برخی افراد مدعی مالکیت سند هستند، آن را متعلق به خود می دانند و حتی اخیراً درختان را قطع کرده اند.

شهرداری و تولید ناخالص داخلی این زمین را ملی اعلام کرده و شاکیان آن را خوراکی می دانند!

هفته گذشته شاکیان خصوصی در محل حاضر شدند و در عرض دقایقی کار به درگیری لفظی با ماموران شهرداری منجر شد که با حضور ماموران نیروی انتظامی و دعوت به خویشتن داری این درگیری آرام شد.

ایرج شهین باهر، شهردار سابق تبریز که پرونده وی در دوران مدیریت بر شهرداری تبریز در جریان بود، در این خصوص گفت: در پی شکایت شهرداری تبریز در فروردین ماه امسال از سارقان زمین پارک ارم؛ در 15 آذرماه، قوه قضائیه دستور خلع ید سارقان زمین را صادر کرد.

وی ادامه می دهد: اواخر فروردین امسال بود که سارقان زمین در حوالی پارک ارم یک شبه درختان را قطع کردند. به محض اطلاع از هجوم دزدان زمین به اراضی ملی جلوگیری کنید. شهرداری منطقه 10 در صورت شناسایی این افراد از آنها شکایت کرد.

شهردار سابق تبریز می گوید: صدور حکم خلع ید سارقان از این اراضی موجب خوشحالی شده است. از فرمانداران و وکلای شهرداری برای پیگیری این مهم و قوه قضائیه و قوه قضاییه برای پیگیری و صدور حکم تشکر می کنم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید