درخت یک نهاد دولتی در یزد در راس تولید بر اساس دانش / تعلیق 4 ساله تولید کننده سواری پشت درب جهاد کشاورزی برای اخذ مجوز


ساعت: 13:47
تاریخ انتشار: 1401/01/17
کد خبر: 1820003

مافیای رسمی! مانع تولید خوراک هیدروپونیک؛

در شرایطی که کشور در تامین مواد اولیه دام با چالش های فراوانی مواجه است، شبکه مافیای حکومتی با سنگسار مانع از حل این مشکل و خودکفایی کشور در زمینه تولید خوراک دام شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، در یک مورد عجیب در استان یزد در یک مورد عجیب در استان یزد دولت باید از طرح های خودکفایی و تحقیقاتی که منجر به پیشرفت و توسعه کشور می شود حمایت کند. سد بزرگی در مقابل یک شرکت دانش بنیان ساخته شده است تا این شرکت نتواند یکی از بزرگترین دغدغه های مسئولان کشور را درک کند و مدیریت را مطالعه کند، این گونه شرکت ها بر اساس دانش یزدی کدامند؟


آیا جهادکشاورزی با خودکفایی کشور در تولید خوراک با کمترین مصرف آب مخالف است؟

ابوالفضل فرقانی مدیرعامل شرکت داش بنیان کشت و صنعت برکت فردی است. روش هیدروپونیک یکی از بزرگترین و اصلی ترین مشکلات کشور یعنی تامین علوفه را حل می کند، این شرکت دانش بنیان موفق شد در کمترین زمان، کمترین مکان و مهمتر از همه کمترین مصرف آب (80 درصد کاهش) از این روش استفاده کند. مصرف آب) تقریباً روزانه تولید یک تن علوفه در زمینی به مساحت 50 مترمربع که در صورت حمایت مسئولان قطعا می تواند بسیاری از نگرانی های مدیریت و مسئولان را در واردات علوفه کشور و تخصیص یارانه کاهش دهد. ارز برای این منظور.

این در شرایطی است که کارکنان سازمان جهاد کشاورزی با استناد به نظرات مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی اعلام می کنند که این محصول فاقد ارزش غذایی لازم بوده و نمی تواند جایگزین علوفه مصرفی دام شود، بنابراین این محصول دارای ارزش غذایی لازم نیست. عدم ارائه مجوزهای لازم این شرکت دانش بنیان از سال 1375 مجوز این شرکت را متوقف کرده اند !!!!


4b724035 88b7 4d89 80ca 153ef274bc95 خبر خاکستری


ادعای مسئولان جهاد کشاورزی از سوی کارشناسان واقعی کشاورزی رد شد

فرقانی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با تکذیب اظهارات کارشناسان و ارائه اسنادی مبنی بر تایید این محصول توسط مجرب ترین اساتید معتبر دانشگاه های کشاورزی کشور که به صورت تخصصی بر کشاورزی هیدروپونیک اطراف خود نظارت می کنند، در اختیار رسانه ها قرار داد. سازمان جهاد.

مدیرعامل جوان شرکت دانش بنیان در ادامه این گفتگو گفت: کشت هیدروپونیک در کشورهای غربی رایج است و یکی از روش های اصلی این کشورها در تولید محصولات کشاورزی است اما روشی که این شرکت دانش بنیان یزدی انجام داد این است. مربوط به تفاوت هایی است که منجر به تولید بیشتر و کاهش مصرف آب و حتی افزودن ارزش غذایی به این محصولات می شود، اما کارکنان سازمان جهاد کشاورزی بدون بررسی این مستندات و با طرح موضوعاتی که مبنای علمی ندارند مانعی برای تولید می شوند. از این نوع کشت


مافیای واردات گاو بزرگترین مانع بر سر راه خودکفایی علوفه کشور است.

وی ادامه داد: این نوع اصلاح یک فناوری با تکنولوژی بالا است که با خلاقیت و نوآوری و بر اساس نیاز کشور طراحی شده است و با توجه به سطح کمی که برای کاشت نیاز است، می توان این دانش را در اختیار تمامی دامداری ها قرار داد. «نیازهای خود را تولید کنید و حتی مازاد تولید خود را در بازار بفروشید.

فرقانی، مدیرعامل شرکت دانش بنیان، برخی از موانع و ادعاهای غیرواقعی را که برخی درباره این کشت مطرح می‌کنند، ناشی از یک شبکه مافیایی مغایر با دیدگاه‌های مقام معظم رهبری و سیاست‌های کلان نهضت اسلامی و منافع آنان دانست. خودکفایی کشور در تولید خوراک تهدید می شود و لذا تمایلی به همکاری ندارند.

موانع و مشکلات پیش آمده در جریان صدور مجوز این شرکت دانش بنیان. متاسفانه در سایر شرکت های دانش بنیان مشکلاتی وجود دارد و این سوالی است که توسط میرغفوری رئیس پارک علم و فناوری استان مطرح و به آن اشاره شد خروج: مراحل صدور مجوز و ثبت مشارکت دانش بنیان شرکت های خدمات دولتی یک خیابان هفت طرفه است که منجر به خستگی و ناامیدی می شود.

رئیس پارک علم و فناوری ادامه داد: امیدواریم با صدور دستور استاندار یزد برای معرفی مشاور دانش بنیان از سازمان های دولتی این مشکل به طور کامل برطرف شود و شاهد روند ایده پردازی باشیم. شتاب تولید توسط شرکت های دانش بنیان.»

نبود افراد متخصص در سازمان های دولتی برای شرکت های دانش بنیان مشکلی است که فرقانی، مدیرعامل شرکت دانش بنیان کشت و صنعت به آن اذعان کرد و گفت: تولید خوراک هیدروپونیک توسط کارشناس دام سازمان جهاد کشاورزی یزد رد شده است و این نشان می دهد که سازمان. کارشناس مناسبی برای ارجاع موضوع به کارشناس دامپروری غیر خوراکی خود نداشتند و این در شرایطی است که کارشناسان و اساتید دانشگاه این محصول را تایید کرده اند.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان گفت: متأسفانه برخی از معاونان جهاد یزد که قرار است تسهیل گر و مروج کشاورزی باشند، در حوزه کشاورزی، دام و طیور کمترین اطلاعات ممکن را دارند که یکی است. از عوامل پشتوانه کشور در زمینه توسعه کشاورزی و خودکفایی باقی مانده است.


آقای استاندار اتاق های تاریک شبکه مافیایی را در سازمان های دولتی برچید

به نظر می رسد در سالی که رهبر معظم انقلاب ممانعت از اشتغال دانش بنیان را سازمانی دولتی در یزد غیرواقعی خواندند، لازم بود استاندار شخصاً به بررسی موضوع و دلایل مافیا در تاریک خانه ها بپردازد. این سازمان های دولتی وفادار هستند، باید هر چه زودتر با آنها برخورد کنیم تا با تحول استان شاهد پیشرفت و آبادانی استان یزد باشیم.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید