درخواست اسطوره ای باشگاه پرسپولیس کالا نویه برای شورش علیه استقلال

درخواست اسطوره ای باشگاه پرسپولیس کالا نویه برای شورش علیه استقلال

با ناصر محمدانی یکی از اسطوره های باشگاه پرسپولیس درباره شرایط این روزهای این تیم و البته حواشی ایجاد شده پیرامون بازیکن خارجی گل گهر گفتگویی انجام داده ایم که در ادامه می خوانید.

بازی مقابل پیکان را چطور دیدی؟

ناصر محمدی گفت:

فکر می کنم پرسپولیس از نظر نحوه بازی در لیگ بهتر شد و در دیدار مقابل پیکان عملکرد خوبی از پرسپولیس دیدیم. این در حالی است که با از دست دادن چندین امتیاز در دیدارهای قبلی باید پیکان را شکست می دادیم که خدا را شکر این اتفاق افتاد. فکر می‌کنم اگر بچه‌ها دقت می‌کردند، گل‌های بیشتری می‌خوردیم. به هر حال 3 امتیازی که گرفتیم مهم بود.

مدتی است که یحیی گل محمدی در مصاحبه هایی گفته است که نمی خواهد پرسپولیس برای ششمین فصل متوالی قهرمان شود. نظر شما در این مورد چیست؟

ناصر محمدی گفت:

ببینید، من چیز زیادی در مورد آن نمی دانم و دقیقاً نمی دانم چه اتفاقی افتاده است. یحیی به تیم نزدیک است و از جزئیات مطلع است. مطمئناً او چیزی می داند یا چیزی شنیده است که منجر به این صحبت ها شده است. اما وقتی من به عنوان یکی از پیشکسوتان پرسپولیس از بیرون به مسائل می پردازم به ذهنم می رسد که وزارت ورزش بین پرسپولیس و استقلال فرق می گذارد.

اما من شخصا معتقدم تیم یحیی آنقدر خوب است که در هفته های آینده به هیچ تیمی در لیگ رحم نمی کند. شک نکنید پرسپولیس همچنان مدعی اصلی قهرمانی است و هیچکس نمی تواند جلوی این تیم را بگیرد.

موضوع دیگری که یحیی به شدت به آن اعتراض کرد، موضوع داوری بود. منظورت چیه؟

ناصر محمدی گفت:

خب در چند بازی اخیر اشتباهات داوری به ضرر پرسپولیس بوده اما کاری نمی توان کرد. امیدوارم VER هر چه زودتر به ایران بیاید تا اشتباهات داوران به حداقل برسد.

افشین پیروانی هم گفت که می خواهند به جای پرسپولیس تیم دیگری را به آسیا بفرستند. نطر شما چی هست؟

ناصر محمدی گفت:

بله، اظهارات افشین را هم دیدم. نمی دانم واقعا چه خبر است، اما نمی دانم جرات حذف پرسپولیس از آسیا را دارند یا نه. این تیم آبروی فوتبال ایران را دارد و در چند سال اخیر دو بار به فینال آسیا رسیده است. اصلاً هیچ فایده ای ندارد که بخواهند این کار را بکنند و فکر نمی کنم با این همه هوادار بتوانند پرسپولیس را حذف کنند.

آیا از تصمیم کمیسیون انضباطی برای بازیکن خارجی گل گهر مطلع شدید؟

ناصر محمدی گفت:

بله، شنیدم چه اتفاقی افتاده و از گل گهر خیلی ناراحت شدم. میخوام بدونم کارت این بازیکن از سازمان لیگ صادر نمیشه؟ چطور می توانند کارت صادر کنند و حالا که بازیکن بازی کرده می گویند بازی ها 3-0 است. این درست نیست و اصلاً منصفانه نیست. اگر تخلفی صورت گرفت، فدراسیون هم مسئول است و باید پاسخگو باشد. این تیم سخت در تلاش است تا برای این 3 بازی امتیاز بگیرد. اما امیرگله نوح امروز وارد فوتبال شد تا بدون مجوز بازی کند. امیر باید هر طور شده حقش را بگیرد و اجازه ندهد تیمش و سیرجانی ها به این راحتی حقشان را بخورند.

نمی دانم چطور می خواهد این کار را بکند اما حتی باید از طریق نماینده شورای شهرداری سیرجان اقدام کند تا به این راحتی حق تیمش را نخورد. شنیده ام که پاتوس زمانی که برای استقلال بازی می کرد همین مشکل را داشت. چگونه بازی های 3-0 استقلال برای حریفان خوب نیست. اگر یک قانون باید برای همه تیم ها اعمال شود، هیچ تیمی با تیم های دیگر متفاوت نیست. این برای فوتبال ما زشت است و اصلاً منصفانه نیست.

پرسپولیسی ها بیشتر از خود سیرجانی ها این ماجرا را دنبال کردند

ناصر محمدی گفت:

بله این موضوع زیبا مربوط به امتیاز قهرمانی است و مستقیما به دو رقیب اصلی پرسپولیس امتیاز دادند. با این حال می گویم پرسپولیس قهرمان می شود. استقلالی ها هر چقدر هم امتیاز بدهند، تیمی که در پایان فصل قهرمان جام می شود پرسپولیس است.

شما یکی از تکنیکی ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ما بودید. به نظر شما چرا بازیکن فنی دیگری وجود ندارد که بتواند بازی را تغییر دهد؟

ممنونم که با من مهربانی من با شما موافقم و فکر می کنم مشکل در نحوه تمرین و بازگشت به تیم های اصلی است. مهم نیست که بازیکن چقدر ذاتی است، او باید یاد بگیرد که چگونه آن را به عنوان یک تیم انجام دهد و در زمانی که کار برابر است به تیم خود کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید