درخواست جورجینا برای تعمیر خانه در مادرید

داستان جورجینا رودریگز مورد توجه معروف ترین پلتفرم استریم دنیا یعنی نتفلیکس قرار گرفته است و این پلتفرم پتانسیل شریک زندگی کریستیانو رونالدو را کشف کرده و با نمایش شخصی ترین و صمیمی ترین جنبه های زندگی او راهی پیدا کرده است. برای جذب مخاطبان زیادی در سراسر جهان.

پس از موفقیت فصل اول مستند I Am Georgina، نتفلیکس در حال تولید فصل دوم این سریال است و امیدوار است که با استقبال مشابهی از سوی مخاطبان مواجه شود. برای این منظور، هم تهیه کننده و هم جورجینا رودریگز تلاش زیادی برای تبلیغ فصل دوم می کنند. از تریلر فصل 2، مشخص بود که این فصل احساسی تر و صمیمی تر خواهد بود زیرا جورجینا در مورد مرگ دلخراش فرزندش صحبت می کند.

جورجینا: خانه برای ما ساخته نشده است
با این حال، جنبه دیگری از زندگی خانوادگی جورجینا رودریگز و کریستیانو رونالدو نشان داده شد و آن بازسازی خانه آنها در مادرید است. به گفته این مدل و اینفلوئنسر، خانه برای فرزندانشان به اندازه کافی بزرگ نبود. بنابراین، آنها تصمیم به بازسازی گرفتند و جورجینا شخصاً روند بازسازی خانه آنها را در پایتخت اسپانیا نظارت می کند. جورجینا گفت: «من تصمیم گرفتم خانه خانوادگی را بازسازی کنم زیرا اصلاً مناسب خانواده ما نبود و برای ما ساخته نشده بود. فکر می کنم هر خانه ای برای هدفی ساخته شده است و این خانه برای خانواده پرجمعیت ما مناسب نیست.»

این مدل 29 ساله مصالح ساخت خانه را شخصا انتخاب می کند و ترجیح می دهد این کار را به هیچکس واگذار نکند، زیرا خودش تمام کارهایی که در خانه اش انجام می شود را زیر نظر دارد. جنبه هایی مانند نمای بیرونی و اتاق ها دغدغه اصلی جورجینا هستند.

دیدگاهتان را بنویسید