تعمیر و بازسازی 30 خانه برای مستضعفان اجتماعی


ساعت: 12:31
تاریخ انتشار: 09/07/1401
کد خبر: 1914219

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت احمد بن موسی (ع) اعلام کرد؛

جعفری با بیان اینکه این منطقه در سال گذشته 30 منزل از اقشار مستضعف و محروم را مرمت و بازسازی کرده است، افزود: ناحیه مقاومت احمد بن موسی تا پایان سال نوسازی منازل را به 60 خانه افزایش می دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد جعفری فرمانده ناحیه مقاومت احمد بن موسی (علیه السلام) شیراز با گرامیداشت هفته بسیج در گفت و گو با خبرنگار شیرازه اظهار داشت: بسیجیان این ناحیه در زمینه های مختلف فرهنگی فعالیت می کنند. حوزه های اجتماعی، سیاسی، سازندگی و… دامنه بسیار وسیعی دارند.

وی افزود: بیش از 400 گروه جهادی در زمینه سازندگی و محرومیت زدایی در این منطقه فعالیت می کنند، همچنین گفتنی است بیش از 60 گروه به صورت ویژه ماموریت خدمت رسانی و محرومیت زدایی را دنبال می کنند.

جعفری با بیان اینکه این منطقه در سال گذشته 30 خانه از اقشار مستضعف و محروم را مرمت و بازسازی کرد، افزود: ناحیه مقاومت احمد بن موسی تا پایان سال مرمت خانه ها را به 60 خانه افزایش می دهد.

فرمانده ناحیه مقاومت شیراز احمد بن موسی (علیه السلام) با اشاره به اقدامات نیروهای بسیج در خصوص رزمایش یاری دینی اظهار داشت: این ناحیه بیش از 40 هزار بسته معیشتی تهیه و توزیع کرده و چادر و چادر عرضه می کند. کتاب از دیگر اقدامات این حوزه مقاومت است.

این مقام نظامی افزود: این ناحیه مقاومت بیش از 20 تیم پزشکی به روستاهای مستضعف اعزام کرده و در حوزه اجتماعی دهستان جمد بن موسی بسیار فعال بوده است که از جمله آن می توان به اقداماتی همچون چهارشنبه طلایی، همایش های مقابله با آسیب های اجتماعی و طرح ایران جوان اشاره کرد. و …. که در سطح پایگاه ها و مناطق مقاومت اجرا می شود.

وی در خاتمه گفت: این ناحیه در مناسبت های مختلف در سطح محلات و محلات دانش آموزی همایش ها و نشست های آموزشی زیادی با موضوع جهاد تبیینی که مورد تاکید مقام معظم رهبری بود برگزار کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید