پروژه تعمیر و بازسازی سقف استخر آزادی آغاز شد

ساعت: 15:43
تاریخ انتشار: 1400/10/15
کد خبر: 1798301

پس از مکاتبات و رایزنی های رئیس فدراسیون شنا با کارکنان شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی، پروژه تعمیر و بازسازی سقف استخر آزادی تهران در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ همه ساله مهم ترین اردوها و مسابقات در رشته های شنا، شیرجه، واترپلو و سایر ورزش های آبی در استخر مجموعه ورزشی برگزار می شود.

سال ها از ساخت این استخر می گذرد که منجر به فرسودگی قسمت هایی از این مجموعه و نیاز به تعمیر و تعمیر شد و از جمله این قسمت های آسیب دیده می توان به سقف این استخر اشاره کرد که باران های موسمی از قسمت هایی از آن می بارد. سقف استخر، تمرینات تیم ملی را دشوار می کند.

در همین راستا کاوه احمدی رئیس فدراسیون شنا در بازدید از استخر قهرمانی آزادی و بررسی و ارزیابی نیاز به تعمیرات اولویت دار دستور تعمیر قسمت آسیب دیده سقف استخر آزادی را صادر کرد و طی رایزنی های انجام شد. و مکاتبه با شرکت برای شروع این پروژه.

با تشکیل تیم فنی و مهندسی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی دیروز (سه شنبه) در استخر قهرمانی باشگاه ورزشی آزادی، امیدواریم مشکلات ناشی از ریزش آب از سقف این استخر در سال جاری مرتفع شود. هفته های آینده

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید