درخواست مهم محمد نوری از استقلالی ها

درخواست مهم محمد نوری از استقلالی ها

در پایان دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر، استقلال و پرسپولیس به ترتیب فولاد و سپاهان را بردند تا با امتیاز 28 و 25 جزو مدعیان اصلی قهرمانی نیم فصل اول بیست و یکمین دوره لیگ برتر باشند. محمد نوری در گفت و گو با خبرورزشی درباره پیروزی استقلال مقابل فولاد خوزستان و پیروزی پرسپولیس مقابل سپاهان و همچنین سایر مسائل مربوط به باشگاه استقلال مصاحبه ای انجام داد که در ادامه می خوانید:

استقلال بالاخره انتقام جام حذفی را از فولاد گرفت. این بازی را چگونه تحلیل می کنید؟

فکر نمی کنم در نیمه اول کار فنی زیادی وجود داشت، اما در نیمه دوم بازی خوب بود. گفتم نیمه دوم نیمی از مربیان است که با خلاقیت بازیکنان شرایط را به نفع تیم برتر تغییر می دهد و معلوم شد که تفکرات فرهاد مجیدی و توانایی های بازیکنانش بهتر است. از تیم نکونام.

فکر می کردی بازیکنی مثل مهدی پور اینطور شوت بزند؟

چنین گلهایی هر 10 سال یک بار ظاهر می شوند. ضربه او استثنایی بود.

شنیدید مجیدی در پایان بازی گفت ما بردیم اما من هنوز از تیمم راضی نیستم؟

مجیدی درست می گوید چون خیلی از هواداران و پیشکسوتان هم می گویند استقلال خوب بازی نمی کند اما باید بدانیم فعلا قدر این بازی زیبا را نمی دانند. استقلال باید با همان دست فرمان و تمرکز جلو برود تا سه امتیاز بازی ها را از دست ندهد. امسال نوبت استقلال است. من با احترام به همه تیم ها می گویم که می روید و برای مقام دوم، سوم لیگ می جنگید چون استقلال قهرمان است.

اما خیلی ها مثلث قهرمانی را بین سه تیم تقسیم می کنند…؟

… اصلا مثلثی وجود ندارد. استقلال امسال قهرمان می شود. بازم میگم بقیه حرص نخورن برن واسه دومی سومی بجنگن.

از آنجایی که سپاهان 2 شکست متوالی را متحمل شد، این را می گویید؟

اتفاقا سپاهان تیم خوبی است که بازیکنان بزرگی هم دارد اما در مورد محرم نویدکی باید بگویم که او در حال حاضر برای این تیم کوچک است و می خواهم یکی دو نفر در کنار یک مربی بزرگ بایستد. سالها برای باخت به پرسپولیس که با شانس سپاهان را شکست داد. خیر پرسپولیس برنامه ای ندارد و بازیکنانش آماده نیستند.

آیا معتقدید پرسپولیس تصادفی سپاهان را شکست داد؟

البته فرصتی وجود داشت. این پرسپولیس خیلی وقت است که خوش شانس بوده و با این شانس تا الان جام را برده است.

به نظرت لیست بعدی تیم ملی چقدر استقلالی خواهد بود؟

اگر آقای اسکوچیچ می خواهد ثابت کند که جاه طلب نیست و با استقلال مشکلی ندارد، باید بازیکنان تیم برتر لیگ برتر را دعوت کند. از همه مهمتر سیاوس یزدانی بازیکنی با اخلاق، مودب، بدون حاشیه و شیطنت و پیشرو در خط دفاعی تیمی است که کمترین گل را زده و نباخته است. یزدانی این بار که دعوت شد باید فیکس بازی کند.

دیدگاهتان را بنویسید