حمله محمد نوری به پیمان عجیب استقلال

حمله محمد نوری به پیمان عجیب استقلال

محمد نوری بازیکن سابق تیم استقلال با اشاره به مشکلات مالی متعدد این روزهای باشگاه استقلال گفت: حیف است که مدیرعامل قبلی استقلال این روزها در گوشه ای پنهان شده و برای پاسخگویی نمی آید. تخلفات مالی در دوران مدیریت وی

وی افزود: «متاسفانه از دور و بر استقلال اخباری می شنویم که ما را شوکه می کند!» قرارداد کادرفنی این باشگاه آنقدر بالاست که چند سال پیش بازیکنان استقلال برای یک فصل بازی در استقلال اینقدر پول می گرفتند!

بازیکن قدیمی استقلال گفت: وقتی مترجم باشگاه یک میلیارد تومان، مدیرعامل یک میلیارد و چهارصد قرارداد دارد، این معاون در یک هتل 5 ستاره زندگی می کرد و غذای لوکس می خورد و می گویند فقط پول برای بستنی عصرش 250 هزار تومان بود، خوب می بینید اوضاع چطور است، باید همین طور می شد.

نوری خاطرنشان کرد: با این همه سردرگمی در یک سال و یک ماه حضور آقای آجورلو باید الان بیاید و جواب بدهد.مدیر قبلی باشگاه استقلال شاید فکر می کرد این باشگاه در جاده به آخر رسیده و قهرمان شده است. لیگ برتر بیست و یکم و همه چیز تمام شد. در حالی که این باشگاه نزدیک به 80 سال قبل از شما وجود داشته و 800 سال بعد از شما خواهد ماند و این نام برای هواداران این تیم برای همیشه زنده خواهد ماند.

پیشکسوت استقلال گفت: «کسی که 160 میلیارد تومان از حساب بورس برداشت، فکر نمی کرد این پول ودیعه و پشتوانه باشگاه باشد؟» آیا فکر نمی کرد مردم لباس و مایحتاج روزانه خود را فروختند تا این مبلغی که باید در حساب باشگاه استقلال ذخیره شود؟ الان وقت پنهان شدن نیست! چرا همه مشکلات را به گردن فتح الله زاده انداختید و نیامدید پاسخگوی خودتان باشید؟

نوری افزود: فتح الله زاده شجاع بود، این شهامت را داشت که بیاید و با این همه بدهی مسئولیت چنین باشگاهی را بر عهده بگیرد! انتظار می رود وزارت ورزش، دولت و هرکسی که می تواند به او کمک کند.

بالاخره گفت: اگر این مبالغ هنگفت خرج تیم استقلال و بازیکنانش می شد مشکلی نبود. اتفاقا من، پیشکسوت و هواداران هم قدردان مدیریت قبلی بودیم، اما وقتی با بدهی و وام بانکی، پول گرفته شده از سهام و مسائلی از این دست مواجه می شویم، می فهمیم که شرایط به سمتی می رود که مردم می توانند به طرح شکایت به دادستان کل کشور فکر کنند.

دیدگاهتان را بنویسید