دل غمگین پیمان نوری از وضعیت بحرانی ملوان

* من همیشه می گویم وقتی به دنبال موفقیت هستیم باید حاشیه را حذف کنیم. تیمی که حواشی داشته باشد قطعا به آن نمی رسد و این می طلبد که تیم مشکل مالی نداشته باشد. خدا را شکر مهندس پوراشید را داریم که تمام تلاشش را می کند و امکانات مالی را فراهم می کند. ما نباید تمام بار مشکلات را بر دوش یک نفر بگذاریم. علاوه بر ملوانان اصلی، ملوان B را در لیگ سوم داریم، تیم بانوان و پایه ها را داریم. در چهار سالی که این مسئولیت را بر عهده داشتم جز حرف چیزی نشنیدم. یعنی این فقط یک وعده بود. به غیر از یک سری صحبت هایی که باعث دلسردی شد، چیزی نبود.

*من خودم آرامم و سعی می کنم بیشتر عمل کنم و کمتر حرف بزنم، اما به جایی می رسند که آدم زیاد حرف می زند. خادمی می آید و می گوید من امسال با هزار تومان به پیمان و ملوان کمک کردم. این فقط یک وعده بود. در جاهای دیگر می گوید که ما این کار و آن را کردیم. هر کاری کردید، بیایید بگوییم؛ هیچ اتفاقی نیافتاده.

دل غمگین پیمان نوری از وضعیت بحرانی ملوان

* رفتن و برگشت تیم به تهران 200 میلیون تومان هزینه دارد و این پول از کجا باید تامین شود؟ مهندس پوراشید چقدر قوی است؟ با همه مشکلات تا چند ماه دیگر این موضوع تمام می شود اما باید به فکر ملوان بود و زیر نظر یک سازمان باشد. مثل همان سالی که منطقه آزاد شد و نتیجه این شد که تیم به فینال جام حذفی رسید. اگر باشگاه پول را به موقع پرداخت نکند، تیم دچار مشکل می شود.

* زمانی موفق می شویم که همه متحد باشیم. همه چیز حل می شود اگر همه گوشه کار را بگیرند. اگر پوراشید را نداشتیم تکلیف ملوان چه می شد؟ یکی می شدیم مثل چوکا و سپیدرود و همه تیم های گیلانی که شما شرایطشان را می دانید. امسال یک راه پیش خواهد رفت، اما باید به فکر ملوان باشید.

دیدگاهتان را بنویسید