درخواست های شهروندان باید مورد توجه مدیران جامعه قرار گیرد


ساعت: 10:52
تاریخ انتشار: 1401/01/25
کد خبر: 1821943

سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: با تلاش مدیران شهری مطالبات شهروندان برآورده می شود و امیدواریم با تکمیل پروژه های جاری و راه اندازی پروژه های جدید شاهد تحول و توسعه شهر و زندگی بهتر شهروندان باشیم. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ عبدالصادق نجفی سرپرست شهرداری شهرکرد در نشست با نمایندگان مجلس و روسای سازمان ها با بیان اینکه باید برای اجرای کامل بودجه امسال تلاش شود، گفت: جیب مردم تامین شده است.



وی با بیان اینکه رضایت مردم تنها با حرف های زیبا جلب نمی شود، بلکه باید تلاش کنیم با عملکرد خود اعتماد عمومی را بالا ببریم، افزود: آنها برای خودشان تکلیف گذاشته اند و بعد از حاکمیت هم کار ادامه خواهد داشت.

سرپرست شهرداری شهرکرد بر آمادگی مدیران شهرداری در هر ساعت از شبانه روز تاکید کرد و گفت: باید همیشه و در همه حال آماده انجام کارها باشید.

نجفی گفت: با تلاش مدیران شهری خواسته های شهروندان برآورده می شود و امیدواریم با تکمیل پروژه های جاری و راه اندازی پروژه های جدید شاهد تحول شهر و زندگی بهتر شهروندان باشیم و با وجود مشکلات مالی، اجرا و پیشرفت پروژه ها به تعویق نخواهد افتاد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید