نقش پایگاه های بسیج در ایجاد تمدن اسلامی باید مورد توجه قرار گیرد


ساعت: 12:13
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۹
کد خبر: 1898478

در مراسم افتتاحیه سومین جشنواره استانی اسوه ذکر شد؛

فرمانده ارتش گلستان نینوا گفت: نقش پایگاه های بسیج در ایجاد تمدن اسلامی باید مورد توجه قرار گیرد و پایگاه های بسیج در تراز انقلاب اسلامی باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان ما ؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستان در مراسم افتتاحیه سومین جشنواره استانی اسوه در گرگان گفت: باید نقش پایگاه های بسیج در ایجاد تمدن اسلامی مورد توجه قرار گیرد و پایگاه های بسیج در کنار هم باشند. سطح انقلاب اسلامی

وی با بیان اینکه باید به نقش پایگاه های بسیج در دفاع مقدس توجه کرد، تصریح کرد: باید به نقش پایگاه های بسیج در دفاع مقدس توجه کنیم. وی بیان کرد: امروز پایگاه بسیج در ایجاد تمدن اسلامی نقش آفرینی می کند و ظرفیت عظیمی در پایگاه بسیج برای تبیین جهاد وجود دارد.

فرمانده سپاه نینوسکا گفت: از زحمات فرماندهان پایگاه های بسیج که برای احیای پایگاه های بسیج تلاش کردند قدردانی می کنیم.

سردار ملک شاهکوهی تاکید کرد: رسالت ما در احیای پایگاه ها و پایگاه های بسیج در تراز انقلاب اسلامی تکمیل نشده است. هدف اصلی ما ایجاد جامعه اسلامی است که بتوانیم به آن برسیم. امیدواریم با همت فرماندهان و اعضای بسیج، پایگاه های بسیج را به تراز انقلاب برسانیم.

ارزیابی عملکرد 52 پایگاه بسیج گلستان در سومین جشنواره اسوه

حجت الاسلام امیری همچنین بیان کرد: این جشنواره به منظور شناسایی، معرفی و ارتقای برترین پایگاه های مقاومت بسیج، مساجد و محلات گرگان برگزار می شود.

وی افزود: از دهه 80 برنامه اسوه یکی از برنامه های برجسته بسیج بوده است اما با این شیوه اجرا و این کیفیت میزبان سومین جشنواره هستیم.

جانشین بسیج مساجد و محلات سپاه نینوا استان گلستان گفت: برای برگزاری جشنواره اسوه به 800 پایگاه از چندین هزار پایگاه رسیدیم.

به گفته امیری، ارزیابان متخصص عملکرد پایگاه های محله را در 22 مولفه در حوزه های فرهنگی، آموزشی، ارزشی، بصیرت، امنیت، اقتصاد مقاومتی، سبک زندگی و … ارزیابی می کنند.

وی بیان کرد: پایگاه هایی که در اجرای اجرا امتیاز لازم را کسب کنند وارد جشنواره کشوری می شوند، برخی از استان ما بر اساس کیفیت کار وارد می شوند.

امیری با اشاره به اینکه الگوهای بسیج در حال شناسایی است گفت: باید از تجربه پایگاه های موفق استفاده کنیم تا به سایر پایگاه های استان تسری پیدا کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید