درصدی از شعارهای انتخابات ریاست جمهوری عملی نشده است

درصدی از شعارهای انتخابات ریاست جمهوری عملی نشده است

روز جدید :عضو شورای مرکزی حزب وحدت اسلامی ایران اسلامی تاکید کرد: متاسفانه شاهد نابسامانی و هرج و مرج در اقتصاد هستیم.

یکی از اعضای شورای مرکزی حزب وحدت ملی ایران اسلامی گفت: متاسفانه شاهد هرج و مرج و هرج و مرج در اقتصاد هستیم و اگر این روند ادامه پیدا کند اقتصاد کشور نجات نخواهد یافت.

وی رفتار سیاست خارجی جمهوری اسلامی را منفعلانه توصیف کرد و با تاکید بر اینکه نباید برجام را با روابط خارجی یکی دانست، گفت: بدترین وضعیت برای ایران این است که روابط خود را با دیگر کشورها تقویت نکند یا با گروه های مختلف ارتباط برقرار نکند و از آنها دعوت نکند. برای ایفای نقش فعال

وی در ادامه به سیاست های اقتصادی دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: کشور ما در وضعیت اقتصادی مناسبی قرار ندارد و بحران هایی مانند کرونا، وضعیت اشتغال، تحریم ها و … مشکلات بیشتری برای جامعه و مردم ایجاد کرد.»

این فعال سیاسی اصلاح طلب ضعف حاکمیتی را یکی از عوامل مهم ایجاد مشکلات اقتصادی در کشور ارزیابی کرد و افزود: با طرح جدید مالیاتی به نظر می رسد مردم همیشه مشکلات را تحمل کنند و دولت خود را مالک این امر نمی داند. به گونه ای شده است که شاهد تحرکات و تجمعات اعتراضی بازنشستگان، معلمان، کارگران و سایر اقشار جامعه هستیم.

یکی از اعضای شورای مرکزی حزب وحدت اسلامی ایران گفت: مردم به دنبال انقلاب و تغییر حکومت نیستند و به دولت نیز علاقه دارند، اما معمولاً از دولت انتظار دارند بخشی از مشکلات آنها را حل کند. شعارهای قبل از انتخابات.» دولت باید برای حل مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی اصولی بیندیشد زیرا درصدی از شعارهای انتخاباتی عملی نشده است.

مدیریت با مشارکت متفاوت است

بروجردی گفت: دولت به جای تعامل با مردم در مسائل فرهنگی، فقط به دین آنها حساس است. متأسفانه این امر باعث می شود مردم نسبت به مسائل دینی احساس مهجوریت کنند. با توجه به عملکرد دولت سیزدهم و با توجه به اینکه پست ها و اختیارات در اختیار شما قرار گرفته است، به نظر می رسد سازمان یا چشم انداز روشنی در زمینه مسائل اقتصادی، سیاسی و اجتماعی نداریم.

وی همچنین کمک اصلی رئیس جمهور به نامزدهای ریاست جمهوری را یکی از دغدغه های اصلی دولت سیزدهم برشمرد و گفت: حکومت داری با مشارکت یا سهم خواهی متفاوت است و رئیس جمهور باید حکومت را برای دولت خود در نظر بگیرد. آقای زاکانی بر خلاف قوانین و مقررات شهردار تهران شد، آقای قاضی زاده بدون یک روز سابقه و دانش کافی در این زمینه به عنوان رئیس بنیاد شهید انتخاب شد و از معاونان دولت سیزدهم هستند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب افزود: وزیر اقتصاد، بانک مرکزی و شورای عالی اقتصاد باید کسانی باشند که واقعا تجربه و دانش کافی در این زمینه داشته باشند و بین آنها و شاکیان تضادی ایجاد نشود. چه کسی باید پاسخگوی اقتصاد کشور باشد؟ تحویل محسن رضایی که همیشه در جنگ حضور داشته و کاری به مسائل اقتصادی ندارد! تنها مطالعه اقتصاد یا داشتن اطلاعات اقتصادی کافی نیست، بلکه تجربه و تجربه دیگران نیز کافی است.

بروجردی در پایان گفت: متاسفانه شاهد هرج و مرج و هرج و مرج در اقتصاد هستیم و به همین دلیل معتقدم در صورت ادامه این روند اقتصاد کشور نجات نخواهد یافت.

دیدگاهتان را بنویسید