کلیباف و رئیسی به جای یافتن مقصر می گویند چند تا از شعارهای انتخاباتی شان عملی شده است.

کلیباف و رئیسی به جای یافتن مقصر می گویند چند تا از شعارهای انتخاباتی شان عملی شده است.

روز جدید نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: آقای کلیباف در زمان انتخابات در جاهای مختلف سخنرانی می کند. سایز توانست به این وعده ها عمل کند.

جلال میرزایی در خصوص اظهارات رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس جمهور مبنی بر اینکه مشکلات اقتصادی فعلی ناشی از دولت روحانی است، گفت: اقتصاد کشور قوی است و آنها هم بر حرف های خودشان تاکید می کنند و درباره دلایل شرایط فعلی صحبت می کنند. این اظهارات موثق نشان از ناکامی مجلس و دولت در مدیریت اوضاع اقتصادی کشور دارد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: امروز نارضایتی مردم افزایش یافته است، بنابراین با این سخنان سعی دارند از زیر بار مسئولیت خود فرار کنند، بنابراین شروع به توجیه شکست خود و توجیه عملکرد خود کرده اند که من به آن اعتقاد دارم. این طبیعی است، زیرا وقتی انسان قولی می دهد و عمل می کند، اما وقتی مسئولیتی را بر عهده می گیرد، نمی تواند به عهد خود عمل کند، شروع به توجیه خود و دیگران می کند و الان هم این کار را می کند. این کار توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان دولتی انجام می شود.

وی ادامه داد: نکته دیگری که در اظهارات نماینده و به ویژه آقای کلیباف که با کمک برخی دیگر از چهره های اصولگرا لیست انتخاباتی را بستند و لیست تهران را بستند، این است که در پایان سال 98 در پیش خود. -سخنان های انتخاباتی مدام تاکید می کردند که مردم، دولت آقای روحانی و مجلس دهم موفق نبوده اند و اگر بیاییم برنامه داریم تا با رفع مشکلات در کوتاه مدت دولت را در مسیر درست قرار دهیم. در حال انجام. در این میان آقای رئیسی که تا سال 1400 در انتخابات 96 رای نیاورده بود، همین حرف ها را تکرار کرد و قول داد که برای حل مشکلات مردم برنامه دارد و می خواهد با برنامه به انتخابات بیاید.

میرزایی یادآور شد: نمایندگان امروز مجلس و آقای رئیس جمهور وقتی صحبت کردند و به برخی از اشیاء و نیازهای روزانه مردم اشاره کردند از جمله 90 هزار تن هر کیلوگرم گوشت، بین 25 تا 30 هزار تن برنج در بازار و 20 مرغ. تا 23 هزار تن گفتند اگر بیاییم این وضعیت را درست می کنیم، اگر اقدام کنند می توانند بیایند و بگویند ما با فلان قیمت بازار را گرفته ایم و کمترین کاری که کرده ایم تثبیت قیمت ها بوده است. اگر این کار را بکنیم توانستند همان نگرش مردم را به قیمت ها و افکار عمومی گزارش دهند که متأسفانه نه تنها نتوانستند قیمت ها را تثبیت کنند، بلکه با مدیریت بی برنامه و روزانه نوعی سردرگمی در وضعیت مدیریتی کشور ایجاد کردند. اقتصاد کشور عجیب است که به جای مسئولیت پذیری و اعتراف به سهم خود در اداره کشور، صرفاً می گویند دولت روحانی مقصر است!

وی ادامه داد: بله، من هم می گویم دولت روحانی مقصر و مسئول است، اما در مورد آنچه به این دولت تحویل داده اند، روحانی و کارمندانش باید پاسخگوی عملکردشان باشند و تا مرداد 1400 توضیح دهند. و همچنین نمایندگان مجلس دهم. «باید بگویند تا خرداد 1378 چه کرده‌اند. آقای کلیباف و نمایندگان مجلس یازدهم هم باید بگویند از پایان مجلس تا امروز چه کرده‌اند و طلبکار باشند. .

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و مجلس فعلی باید پاسخگوی افکار عمومی باشند و حداقل کاری که می توانند انجام دهند این است که بگویند برای تحقق وعده های انتخاباتی خود چه اقداماتی انجام داده اند. به هر حال آقای کلیباف در زمان انتخابات در جاهای مختلف سخنرانی می کرد یا آقای رئیسی که در سفرهای روستایی خود به عنوان رئیس قوه قضائیه قول داد به جای یافتن مقصر در این وعده ها تجدید نظر کند تا بگوید چگونه توانسته اند به آن عمل کنند. آن وعده های امروز نمی‌توانستند بیایند و صادقانه با مردم صحبت کنند و به مردم بگویند آنچه که ما قول داده‌ایم با آنچه واقعی است متفاوت است و مردم می‌بینند که کارکنان در مواجهه با مشکلات دانش بیشتری کسب کرده‌اند، واقع‌بین‌تر باشید و ناراحت نشوید.

وی تاکید کرد: اگر مردم بدانند دولت با واقعیت و شعارها و وعده های کمتر توجیه می شود، با کارشناسان مشورت کنند و نظر آنها را ملاک تصمیم گیری قرار دهند، آن را اقدامی مثبت می دانند.

دیدگاهتان را بنویسید