درمان‌های ثانویه در مراکز مجهز بستری به اقشار مردم ارائه شود

وی با بیان اینکه لازمه پیشرفت، امید و نگاه به داخل است، اظهار داشت: با وجود تحریم‌های ناجوانمردانه‌ای که گریبانگیر کشور است، اما نظام سلامت پیشرفت‌های چشمگیری داشته است.

عین‌اللهی با اشاره به اینکه سیاست وزارت بهداشت توسعه برنامه سلامت خانواده است، خاطرنشان کرد: درمان‌های اولیه (اورژانسی) و ثانویه باید مشخص باشد و درمان‌های ثانویه در مراکز مجهز بستری به مردم ارائه شود.

وی با اشاره به اهمیت بهره‌وری در حوزه منابع انسانی، افزود: باید کارهای ماندگاری در وزارت بهداشت با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و هوشمندسازی انجام شود.

وزیر بهداشت همچنین حذف فرآیندهای فسادزا را مورد توجه دولت و وزارت بهداشت دانست و ادامه داد: توجه به مولدسازی، اقتصاد مقاومتی و ظرفیت خیرین سلامت از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی، خواهان توجه به پیوست فرهنگی در تمامی برنامه‌های وزارت بهداشت شد و افزود: منابع انسانی نظام سلامت سرمایه‌های ارزشمندی هستند که باید به حوزه رفاهی آنان توجه شود.

عین اللهی همچنین بر ضرورت توجه به استانداردها و ضوابط در خریدها و قراردادها تأکید کرد و گفت: انضباط مالی، استفاده بهینه از فضای فیزیکی، سرعت کار به منظور دستیابی به پیشرفت گسترده در دستور کار قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید