دروغ می گویم اگر بگویم هدف ما ادامه از گروه جام جهانی نیست!


ساعت: 10:21
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۹
کد خبر: 1912313

ما یک روند دیوانه وار منتهی به جام جهانی را پشت سر گذاشتیم.

کاپیتان سوم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: اگر بگویم هدف صعود به دور بعد نیست، دروغ می گویم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ علیرضا جهانبخش، وینگر ایرانی تیم فوتبال فاینورد و کاپیتان سوم تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 قطر، درباره گروه B این رقابت ها گفت: به قرعه کشی جام جهانی با 2 یا 3 ملی پوشان نگاه می کردیم. بازیکنان تیم. در این مرحله ما فقط می خندیدیم. اولین برداشت اوه انگلستان بود. انگلیس می تواند همزمان 3 تیم ملی مختلف داشته باشد، بازیکنان باکیفیتی در این تیم حضور دارند و یکی از مدعیان قهرمانی جام جهانی هستند. پس در مورد انگلستان کافی است. بازی مقابل انگلیس برای من بسیار خوب است زیرا مقابل اکثر این بازیکنان بازی کرده ام.

وی درباره بازگشت کارلوس کی روش به سرمربیگری تیم ملی گفت: او بازیکنان را به خوبی می شناسد و بازیکنان هم او را می شناسند. من به عنوان یک فرد و به عنوان یک مربی فوتبال از او چیزهای زیادی یاد گرفتم. او تنها کسی بود که توانست در همین مدت کوتاه به ایران بیاید و کارش را همان لحظه انجام دهد. او می تواند کمک زیادی به ما کند. روند دیوانه کننده بود. این یعنی رسیدن به جام جهانی، رئیس جدید فدراسیون، مربی جدید و ایده های جدید.

جهانبخش در گفت و گو با اتلتیک درباره انگیزه خود برای حضور در سومین دوره متوالی جام جهانی با تیم ملی گفت: صعود به دور بعد چیزی است که همه درباره آن صحبت می کنند. دروغ می گویم اگر بگویم هدف این نیست که به دور بعدی برسیم. این 100 درصد یکی از بزرگترین اهداف بازیکنان، تیم، کادر مربیگری و ملت ما است. برای آن باید سخت تلاش کنیم.

کاپیتان سوم تیم ملی ایران درباره وضعیت این گروه توضیح داد: انگلیس شانس اول است و شانس مساوی برای 3 تیم دیگر وجود دارد. من در 4 سال گذشته چیزهای زیادی یاد گرفتم و اکنون قصد دارم از این تجربه استفاده کنم. این بزرگترین صحنه فوتبال است. همه نگاه ها به شماست و شما فقط می خواهید بدرخشید تا بهترین های خود را ارائه دهید. این چیزی است که من واقعاً منتظر آن هستم. این جام می تواند فرصتی برای من باشد تا در حرفه ام پیشرفت بیشتری داشته باشم و قدم بزرگ تری بردارم.

وینگر تیم فوتبال فاینورد در پایان گفت: اهداف بسیار بزرگی برای حضور در برایتون داشتم. من آن را بیشتر به عنوان یک نقطه میانی برای کمک به توسعه و سپس برداشتن قدم بعدی می دیدم. به همین دلیل به فاینورد، یکی از بزرگترین باشگاه های هلند و همچنین فوتبال اروپا آمدم. برای بازگشت به سطحی که قبلا در آن بودم و سطحی که می دانم می توانم در آن بازی کنم. امیدوارم قدم بعدی را بردارم. نمی دانم کجا خواهد بود، اما مشتاقم که دوباره در لیگ برتر بازی کنم.


ادامه مطلب؛

دیدگاهتان را بنویسید