در اسفند سال گذشته مردم حتی مجبور شدند برای خرید دو مرغ در صف های طولانی بایستند


ساعت: 19:58
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۵
کد خبر: 1816132

رضایی گفت: همه ما به یاد داریم که سال گذشته در چنین روزهایی حتی برای خرید یک یا دو مرغ مجبور بودند در صف های طولانی بایستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن رضایی کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار یزدرسا با ارزیابی عملکرد دولت سیزدهم در شش ماهه نخست خود گفت: در اینکه عملکرد دولت جدید مورد انتقاد قرار گرفته است شکی نیست اما جدا از تعصبات سیاسی و قبیله ای، رویکرد حمایتی است. به دولت جدید: «و این تفاوت بزرگی با دولت قبلی است.

وی افزود: دولت سیزدهم می توانست در برخی انتصابات بهتر عمل کند و حتی با گذشت شش ماه از پایان دولت شاهد هستیم که بخش قابل توجهی از مدیران دولت قبل همچنان وظایف متفاوت و حتی در برخی موارد در دستیابی به اهداف را بر عهده دارند. دولت.» با سنگ می کشند.

این کارشناس سیاسی گفت: به همین دلیل یکی از انتقادات مهم حامیان انقلاب و کشور به کندی روند تغییرات مدیریتی و میدانی، وضعیت موجود در برخی نهادها و گروه ها است. اما رویکرد آیت الله رئیسی اصلاً قابل مقایسه با رئیس جمهور سابق نیست. زیرا یکی از اقدامات تحسین برانگیز رئیس جمهور فعلی تلاش برای کاهش فاصله مردم با دولت است.

رضایی خاطرنشان کرد: سفرهای استانی رئیس جمهور و اعضای دولت و اصرار دولتمردان و بویژه ابراهیم رئیسی بر حضور مستقیم وی در میان مردم از اقدامات مثبت و ستودنی و دلگرم کننده دولت سیزدهم است که قطعا می تواند به شیرینی منجر شود. نتایج.

وی گفت: دولت سیزدهم روابط بسیار خوبی با سایر قوا دارد و می بینیم که تلاش رئیس جمهور و دولت بر این بوده است که از هر گونه حواشی دوری کنند که این موضوع نیز نقش مهمی در آرامش سیاسی کشور دارد.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: فراموش نکرده ایم که مردم در چند سال اخیر به ویژه در چنین روزهایی در تامین کالاهای اساسی خود با چه مشکلات جدی مواجه بوده اند و در برخی موارد حیثیت مردم خدشه دار شده است اما امروز شاهد هستیم که وضعیت با گذشته متفاوت است.”

رضایی ادامه داد: به عنوان مثال همه ما به یاد داریم که سال گذشته در چنین روزهایی حتی برای خرید یکی دو مرغ مجبور بودند در صف های طولانی بایستند. حال وضعیت آن روزها را در بازار مرغ امروزی مقایسه کنید.»

وی تاکید کرد: البته بانیان شرایط کنونی و کسانی که در سال های اخیر این شرایط سخت را بر مردم تحمیل کرده اند، امروز با تمام توان موضعی قابل اعتماد گرفتند و همه غم و اندوه خود را در نابودی سیزدهم گذاشتند. دولت. و مردم را ناامید می کند.”

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: دست اندرکاران دولت روحانی موفقیت دولت جدید را به راحتی نمی بینند و خروج از وضعیتی که بر مردم و کشور تحمیل کرده اند را شکست بزرگی می دانند. بر همین اساس این جریان تمام تلاش خود را برای سرنگونی دولت سیزدهم به کار گرفت.

رضایی افزود: جریانی که چند ماه پس از روی کار آمدن دولت جدید به سمت دولت هجوم می آورد و آنقدر مشتاق است که مردم را ناامید کند قطعا در این زمینه تلاش بیشتری خواهد کرد.

وی یادآور شد: البته دولت باید خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهد چرا که راه اصلی مقابله با هجمه های ناجوانمردانه بانیان شرایط کنونی خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم و حل مشکلات کشور است. چالش ها و مسائل. چالش ها و مسائل. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید