در برخورد با حوادث باید زراعت در اولویت قرار گیرد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب ؛ محصل الائمه استاندار مرکزی در ستاد مدیریت بحران استان مرکزی گفت: همه شهرستان ها به صورت مستمر جلسات ستاد مدیریت بحران و بلایای طبیعی برگزار و گزارشات خود را به دبیرخانه ستاد ارسال کنند.

اهل الامام بیان کرد: تعریف 14 دی به عنوان روز ایمنی فرصت مناسبی برای مقابله و پیشگیری از حوادث و افزایش آمادگی اضطراری است که باید از آن به خوبی استفاده شود.

وی ادامه داد: یکی از نیازهای جامعه امروزی در مقابله با بلایای طبیعی، ارتقای سطح آگاهی مردم است که رویکرد آن باید رسیدن به آمادگی صددرصدی مردم و جامعه باشد و 14 دی ماه فرصت خوبی است. رسیدن به آن مهم است.”

استاندار مرکزی گفت: فرهنگ سازی باید یکی از اولویت های مقابله با حوادث باشد و گفتمان ایمنی و پیشگیری باید در جامعه بازتاب خوبی داشته باشد و از همه فرصت ها برای توسعه گفتمان ایمنی استفاده شود.

اهل الائمه گفت: طرح زمستانه در استان مرکزی آغاز شده است که آمادگی برای مواجهه با مشکلات در سراسر استان وجود دارد و البته نیاز به آمادگی بیشتر در مسیرهای برفی و کوهستانی است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به احتمال افزایش مصرف سوخت در روزهای آینده، آمادگی لازم برای ذخیره سازی سوخت مراکز حساس و دستگاه های خدمات رسان باید بیشتر شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید