در جنگ ترکیبی باید با اصرار بر تبیین جهاد، دشمن را آگاه کرد


ساعت: 15:14
تاریخ انتشار: 08/05/1401
کد خبر: 1906394

سردار غلامرضا سلیمانی تصریح کرد: قدرت امنیتی نظام کاملا مشهود است و ملت بزرگ ایران به عنوان ملتی تاریخی که دارای تمدن و تاریخ باشکوه و بزرگ و دارای کنشگری فعال و موثر است هر روز بر دامنه پیشرفت خود افزوده خواهد شد. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از اسرامدان; گردهمایی بسیج اساتید استان همدان صبح امروز با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، رئیس سازمان حاکمیت در دانشگاه ها، نماینده ولی فقیه در استان همدان و جمعی از اساتید دانشگاه در محل برگزار شد. دانشگاه بوعلی سینا..


سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در این مراسم گفت: تمدن غرب در حال فروپاشی است که با عدم گفتگو آغاز شد و فروپاشی غرب با شروع انقلاب اسلامی آغاز شد. .


رئیس سازمان بسیج مستضعفین اذعان کرد: تنها کشوری که توانست بر تجاوزات غلبه کند. 57 ایمن باشید و برای ایران بجنگید، تضاد واضح و مشخصی بین ایران و نظام سلطه وجود دارد.


وی افزود: یک طرف معادله پیروزی های مکرر ملت ایران در نبردهای نابرابر بود، آمریکایی ها هیچ بردی نداشتند و به چیزی نرسیدند..


یردار سلیمانی افزود: با اصرار بر جهاد تبیینی در دوران جنگ ترکیبی، جوانان باید آگاه شوند و پشت صحنه تبیین کنند، جهاد امیدبخش، جهاد تبیینی و جهاد خدمت باید در کشور ایجاد شود..


رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان گفت: قدرت امنیتی نظام کاملاً مشهود است و ملت بزرگ ایران به عنوان ملتی تاریخی که دارای تمدن و تاریخ باشکوه و بزرگ و دارای فعالیت فعال و مؤثر است. ، روز به روز بر دامنه پیشرفت خود افزوده خواهد شد..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید