در حوزه فرهنگی باید هویت اصیل و اسلامی جوانان را منتقل کنیم

ساعت: 15:27
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1796442

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه پیشگیری همیشه در اولویت است، گفت: باید بتوانیم هویت اصیل و اسلامی جوانان را در حوزه فرهنگی به ما منتقل کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از کوم فردا، انسیه حزالی ظهر امروز در دیدار با بانوان استان قم در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید قاسم سلیمانی و یارانش گفت: حفظ یاد و خاطره شهدا موضوع مهمی است که هرگز نباید از آن غافل شویم.
وی ادامه داد: در کوم به دلیل مهاجر بودن به خصوص وجود آسیب های خانوادگی نیاز به تنظیم اولیه خانواده داریم.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به نقشه های دشمن در حوزه جمعیتی و حمله به بنیان خانواده های ایرانی، گفت: نسل هاست که برنامه دارند اقتصاد ما را نابود کنند و نسل ما را نابود کنند.
وی گفت: پیشگیری همیشه در اولویت است. در حوزه فرهنگی باید بتوانیم هویت اصیل و اسلامی را به جوانان منتقل کنیم.»
دولت قاطعانه برای اجرای قوانین حجاب مداخله خواهد کرد
هزالی با اشاره به مزایای توانمندی مردم در رفع بخشی از آسیب ها در حوزه زنان، گفت: قوانین حجاب زیادی داریم که متأسفانه تاکنون اجرا نشده است، اما دولت به شدت در اجرای آن دخالت دارد. قوانین».
وی با بیان اینکه بحث حجاب باید از ادارات شروع شود، افزود: قوانین حجاب زیادی داریم که متاسفانه تاکنون اجرا نشده است اما دولت برای اجرای این قوانین وارد عمل می شود.
تجرد قطعی یکی از تهدیدات جدی کشور است
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده خاطرنشان کرد: تجرد مطلق یکی از تهدیدات جدی کشور است؛ وام های ویژه ای برای زوج های دهه شصتی در نظر گرفته شده است که امیدواریم بخشی از مشکل حل شود.
وی با اشاره به دلایل کاهش جمعیت به دلیل مشکلات اقتصادی گفت: در این زمینه به دنبال وعده های محقق نشده نیستیم، اما تمام تلاش خود را می کنیم تا شرایط لازم برای ازدواج فراهم شود.
تا حد امکان شرایط ازدواج را فراهم خواهیم کرد
هزالی با اشاره به حضور موثر زنان در جامعه گفت: خود زنان باید روی صحنه بیایند و به میدان بیایند، البته تلاش ما این است که با مشارکت زنان به مسائل زنان بپردازیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید