در سرزمین سرسبز مازندران حتی زمین تمرین نداریم!

ساعت: 22:38
تاریخ انتشار: 1400/10/07
کد خبر: 1795948

مربیان کره در مورد منسوجات چه گفتند؟

مربیان تیم های فوتبال نفت ام اس و نساچی قبل از دیدارشان صحبت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فراز کمالوند در نشست خبری پیش از دیدار با نساجی مازندران در هفته دوازدهم لیگ برتر باشگاه های کشور گفت: قبل از اینکه درباره بازی نساجی صحبت کنم باید درباره نشست های خبری صحبت کنم. مربیان لیگ برتر باید به چه زبانی با دوستان در مورد تغییر نحوه برگزاری این نشست های خبری صحبت کنند؟

وی افزود: تیم ما ساعت 19 از اهواز به مقصد اصفهان حرکت کرد و تحویل ما حدود 50 دقیقه تا محل جلسه است و این مشکل تمام برنامه های تیم ما را به هم ریخت.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان گفت: در این مدت توانستیم با بازیکنان تیممان جلسه فنی برگزار کنیم و به صورت تصویری به سوالات پاسخ دهیم. من بیش از 3 ساعت است که در مورد کنفرانس بحث می کنم، پس چه زمانی باید با تیم خود جلسه فنی داشته باشم؟

کمالوند گفت: در شب بازی مربی باید تمرکز داشته باشد و جلسه ای برای آنالیز تیم حریف و مشکلات فنی برگزار کند. این درست نیست و اگر انتقاد کنیم جریمه می شویم.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: مجموعه باشگاه نساجی یکی از دوستان قدیمی من است و از انتخاب ورزشگاه نقش جهان تشکر می کنم و به تفکر باشگاه نساجی تبریک می گویم. چرا که برای داشتن فوتبال خوب بین 300 تا 400 میلیون تن برای بازی در زمین استاندارد هزینه کرده اند و این نشان می دهد که مجموعه باشگاه فنی و نساجی تنها به دنبال نفس فوتبال است.

وی افزود: از مجموعه سپاهان هم تشکر می کنم که ورزشگاه نقش جهان را در اختیار نساجی قرار داد تا فردا شاهد فوتبال خوبی باشیم.

کمالوند گفت: ما در مورد نساجی اطلاعات کافی داریم. نساجی تیم خوبی است که مربی شجاع و جوانی دارد و از بازیکنان باکیفیتی استفاده می کند. اما ما هم تیم خوبی داریم و تمام تلاش خود را برای پیروزی انجام می دهیم. شاید در چند بازی نتایج خوبی نگرفتیم اما در چند هفته اخیر تیم به شهربازی سقوط کرده و در جام حذفی و لیگ 2 به پیروزی خوبی رسیده ایم.

وی با تمجید از بازی در ورزشگاه نقش جهان گفت: به نظر من تغییر زمین اتفاق مثبتی است. البته نباید فراموش کرد که مازندران مهد فوتبال است و بالای 60 تا 70 درصد بازیکنان باکیفیت لیگ ما مازندرانی هستند. اما زمانی که زمین مناسب در استان وجود نداشته باشد، می توان از ورزشگاه های استان های دیگر استفاده کرد. اصرار به بازی در زمین بی کیفیت فقط به خاطر اشتباه میزبان است، باید اجازه داد ورزشگاه های قائمشهر و ساری تعمیر شود و همه فوتبال خوب ببینند. در زمینی که حتی نمی توانی توقف کنی چه فوتبالی می توان بازی کرد؟ فکر می کنم بازی فردا فوتبال جذاب و دیدنی خواهد بود، زیرا هر دو تیم می خواهند فوتبال بازی کنند.

الهامی: حتی زمین تمرین هم نداریم

ساکت الهامی در نشست خبری پیش از دیدار با نفت مسجد سلیمان در هفته دوازدهم لیگ برتر باشگاه های کشور گفت: ابتدا سال نو را به همه هموطنان مسیحی عزیزمان تبریک می گویم و از باشگاه سپاهان و هیئت فوتبال اصفهان تشکر می کنم. که شرایط استفاده از ورزشگاه نقش جهان را به ما داد.

او گفت: بازی فردا قطعا سخت خواهد بود. نفت مسجد سلیمان تیمی جوان، دونده و بسیار خوب است که ساختار دفاعی توانمندی دارد و با وجود اینکه نتایج خوبی کسب نکرد، به تدریج هارمونی خوبی پیدا کرد.

سرمربی نساجی مازندران خاطرنشان کرد: نفت کادر فنی باهوش، با تجربه و بسیار خوبی دارد و تیمی سرسخت و خشن است که با برنامه فوتبال بازی می کند. تیم ما هم شرایط خوبی دارد و بازیکنانم می دانند از بازی فردا چه می خواهند و با تمرکز و مدیریت درست بازی به نتیجه مطلوب می رسند. امیدوارم فردا در دیداری که نه میزبان هستیم و نه میهمان، بتوانیم از راه دور هواداران خود را به وجد بیاوریم.

وی افزود: با تمام احترامی که برای مسجدسلیمان قائلم، شرایط روی جدول به گونه ای است که چاره ای جز برد نداریم و محکوم به برد هستیم و باید بتوانیم 3 امتیاز بازی را بگیریم. بازی فردا زیاد است، مهم است و ادامه مسیر برای هر دو تیم مهم است.

الهامی در پاسخ به دیدگاه خود درباره بازی اصفهان گفت: قطعا برای استان سرسبز مازندران خوب نیست که زمین تمرین یا ورزشگاه با کیفیتی نداشته باشد اما در حال حاضر چاره ای نداریم. استاندار مازندران قول داده شرایطی را فراهم کند تا بتوانیم در نیم فصل از زمین ورزشگاه شهدای ساری استفاده کنیم و میزبان مسابقات خود باشیم.

وی ادامه داد: با تمام این تفاسیر اکنون تنها چیزی که برای ما اهمیت دارد بازی سخت فردا و موفقیت در آن است.

سرمربی نساجی خاطرنشان کرد: هیچ بازیکن محروم و مصدومی نداریم و نساجی برای بازی فردا آماده است. امیدوارم بتوانیم از تمام توانایی های بازیکنانمان و بازیکنانمان برای بازی بر اساس شجاعت و مبارزه همیشگی بهترین استفاده را ببریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید