در سفر به کاشان کجا اقامت کنیم؟

زمان: 17:33
منتشر شده در: 1400/07/25
کد خبر: 1776907

در این مقاله می خواهیم تعدادی از اقامتگاه های زیبای سنتی این شهر را به شما معرفی کنیم ، بنابراین اگر به کاشان سفر می کنید ، می توانید این اقامتگاه ها را برای اقامت خود مشاهده کنید. پس تا انتهای این مقاله با ما باشید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احتمالاً شما حداقل یکبار به شهر زیبای اصفهان سفر کرده اید و از جاذبه های مختلف این شهر بزرگ و شگفت انگیز دیدن کرده اید. اما اصفهان تنها شهر زیبا و تاریخی در استان اصفهان نیست ، یکی دیگر از شهرهای این استان که یکی از قدیمی ترین و تاریخی ترین شهرهای ایران نیز محسوب می شود ، شهر کاشان است که طرفداران زیادی دارد. این شهر که به شهر گل و گل رز نیز شهرت دارد و افراد زیادی در فصل گلاب گیری به این شهر سفر می کنند و در این مراسم شرکت می کنند ، دارای بناهای تاریخی بسیاری مانند باغ فین ، خانه بروجردی و خانه طباطبایی و سایر خانه های تاریخی دیگر است. می تواند برای سفر چند روزه به آن تکیه کند. حال در این مقاله می خواهیم برخی از اقامتگاه های زیبای سنتی این شهر را به شما معرفی کنیم ، بنابراین اگر به کاشان سفر می کنید ، می توانید این اقامتگاه ها را برای اقامت خود مشاهده کنید. پس تا انتهای این مقاله با ما باشید.

اقامتگاه سنتی سارای آمریکا

یکی از زیباترین اقامتگاه های سنتی در کاشان و حتی ایران ، اقامتگاه سنتی سرای آمریکا کاشان است. این اقامتگاه که در بافت سنتی شهر کاشان و در کوچه پس کوچه های خیابان علوی این شهر ساخته شده است ، یکی از قدیمی ترین خانه های این شهر است و در گذشته متعلق به خانواده عامری ها بوده است. این ساختمان ، پس از چندین بازسازی ، سرانجام در سال 2014 با سی و هشت اتاق افتتاح شد. علاوه بر اقامت در این اقامتگاه ، می توانید از معماری اصیل ایرانی و فضای تمیز آن لذت ببرید ، همچنین می توانید از رستوران و کافه این اقامتگاه استفاده کنید. کمتر از 10 دقیقه پیاده روی از این اقامتگاه تا خانه بروجردی و طباطبایی طول می کشد ، اما برای رسیدن به آنجا با ماشین باید حدود 20 دقیقه به باغ فین کاشان بروید.

f50b7802 5d88 4da4 bf77 4c0757f366ba خبر خاکستری

اقامتگاه سنتی منوچهری

یکی دیگر از اقامتگاه های معروف کاشان ، اقامتگاه سنتی خانه منوچهری کاشان است. اقامتگاه که حدود 400 سال قدمت دارد و چندین بار بازسازی شده است ، در دو مرحله که فاصله چندانی با یکدیگر ندارند افتتاح شده است. مرحله اول که در سال 1990 افتتاح شد دارای 9 واحد اقامتی است و مرحله دوم که در سال 2017 افتتاح شد دارای 11 واحد اقامتی است. این خانه سنتی که در حوالی خیابان محتشم کاشانی در این شهر ساخته شده است ، اقامتی رویایی برای شما خواهد بود. از این اقامتگاه سنتی تا دو ساختمان خانه تاریخی بروجردی و خانه تاریخی طباطبایی حدود 20 دقیقه پیاده طی می شود که با ماشین تا باغ فین کاشان حدود 20 دقیقه طول می کشد.

f8e6354e 409a 4b5e 8908 fe75784007ae خبر خاکستری

رزرو اقامتگاه در کاشان

وقتی می خواهید به شهر زیبای کاشان سفر کنید و هتلی در کاشان رزرو کنید تا در این شهر اقامت داشته باشید و از جاذبه های گردشگری آن دیدن کنید ، کافیست به وب سایت یا برنامه اسنپ تریپ رفته و لیست هتل ها و اقامتگاه های موجود را بررسی کنید. با مشخص نمودن کاشان به عنوان شهر مقصد و همچنین تعیین تاریخ ورود و خروج هتل ، می توانید لیست پیشنهادی اسنپ تریپ را مشاهده کرده و با مشاهده و مقایسه هتل ها و محل اقامت و رزرو هتل از آنها ، هتل مورد نظر خود را رزرو کرده و هزینه آن را به صورت آنلاین پرداخت کنید. ، رزرو خود را نهایی کنید

انتهای پیام ؛

دیدگاهتان را بنویسید