کدام هتل های تبریز را برای اقامت انتخاب کنیم؟

کدام هتل های تبریز را برای اقامت انتخاب کنیم؟

هتل پارس ائل گلی تبریز

ائل گلی یکی از مکان های تفریحی و گردشگری تبریز است. هتل ائل گلی در مرتفع ترین نقطه شهر واقع شده و برجی 17 طبقه است. این هتل امکانات رفاهی متنوعی را در اختیار مسافران قرار می دهد. اتاق های آن دارای امکاناتی مانند شبکه تصویری، سرویس اتاق، دکور کامل و صبحانه رایگان می باشد. استودیو، مغازه، کافه و رستوران، خدمات معلولان و اتاق جلسات از دیگر امکاناتی است که کارکنان پارس ائل گلی برای مسافران در نظر گرفته اند.

این هتل در تبریز، جاده ائل گلی، مشرف به پارک آرل گلی واقع شده است. این هتل یک عمارت شیشه ای است که به راحتی پیدا می شود.

هتل لاله پارک تبریز

هتل لاله پارک یکی دیگر از هتل های 5 ستاره تبریز است که اقامتگاه های لوکسی را برای مسافران این شهر ایجاد می کند. اتاق های این هتل با طراحی مدرن و مناسب برای پذیرایی از مهمانان مختلف می باشد. اگر برای مقاصد تجاری یا کنفرانسی به تبریز می روید، هتل لاله بهترین انتخاب برای اقامت شماست. زیرا می توانید جلسات رسمی خود را در اتاق هیئت برگزار کنید یا مهمانان نیمه رسمی خود را برای ناهار یا شام در رستوران دعوت کنید.

این هتل 14 طبقه دارای اتاق هایی با ظرفیت های مختلف است و مناسب افرادی است که دوست دارند در مرکز شهر اقامت کنند. این هتل در بزرگراه پاسداران تبریز، میدان شهید فهمیده، جنب مرکز خرید لاله واقع شده است. هتل لاله دسترسی خوبی به مناطق مختلف تبریز و دیدنی های این شهر دارد.

هتل شهریار تبریز

هتل شهریار تبریز یکی از مجلل ترین اقامتگاه های تبریز است که انواع خدمات مسافرتی را ارائه می دهد. این مجموعه دارای امکانات متنوعی است و به همین دلیل ساکنان تبریز نیز برای استفاده از امکاناتی مانند رستوران، استخر یا سالن کنفرانس و برگزاری مراسم به این هتل می آیند.

این هتل در یکی از بهترین مناطق تبریز واقع شده و به نقاط مختلف شهر و جاذبه های گردشگری دسترسی دارد. اتاق های ماساژ، لابی، کافه و رستوران، استخر و مرکز خرید از دیگر امکانات ارائه شده در این هتل است. هتل شهریار برای یک سفر لوکس به تبریز مناسب است. این هتل در ابتدای بلوار ائل گلی تبریز واقع شده است.

هتل آزادی تبریز

هتل آزادی برای افرادی مناسب است که به دنبال مکانی برای اقامت در مرکز شهر هستند و همچنین قصد دارند از مهمانان رسمی در هتل خود پذیرایی کنند. این هتل 4 ستاره دسترسی خوبی به مناطق مختلف تبریز دارد و وسایل حمل و نقل عمومی برای مسافران در این هتل راحت است.

هتل آزادی اقامتگاهی با خدمات مورد نیاز مسافران است و دارای رستوران، سالن کنفرانس، لابی و کافه می باشد. اما امکانات تفریحی مانند باشگاه یا استخر در این هتل وجود ندارد. جالب است بدانید کارکنان حرفه ای این هتل علاوه بر روم سرویس، خدمات خانه داری و بیدارکردن مسافران را نیز ارائه می کنند!

هتل آزادی در خیابان امام خمینی، بین چهارراه باغ گلستان و شریعت واقع شده است.

هتل گسترش تبریز

جالب است بدانید که هتل گسترش تبریز اولین ساختمان بلندمرتبه ساخته شده در این شهر و یکی از قدیمی ترین هتل های این شهر است که سال هاست پذیرای گردشگران داخلی و خارجی بوده است. اصالت و سبک کلاسیک هتل را هم در نمای بیرونی و هم در فضای داخلی اتاق ها می توان دید. این هتل همچنین دارای امکانات و اقامتگاه های متنوعی از جمله سونا، جکوزی و استخر، سالن اجتماعات، اتاق هایی با تخت های مختلف، رستوران و سالن کنفرانس می باشد. هتل گسترش در چهارراه آبرسان تبریز واقع شده و به تمام نقاط دیدنی شهر دسترسی دارد.

هتل بین المللی تبریز

هتل بین المللی تبریز یکی از قدیمی ترین هتل های شهر است که در سال 1351 افتتاح شد و یکی از عمارت هایی است که از بیرون قدیمی به نظر می رسد اما با ورود همه چیز تغییر می کند و با ترکیبی از تجمل و مدرنیته مواجه می شوید. امکانات هتل شامل سرویس اتاق، رستوران و اتاق جلسه می باشد. این هتل مکان خوبی برای استراحت و استراحت است، اما برای افرادی که به دنبال هتلی با امکانات و امکانات تفریحی فراوان هستند، انتخاب خوبی نیست.

هتل بین المللی تبریز در خیابان امام خمینی، نرسیده به میدان دانشگاه واقع شده است.

هتل لاله کندوان تبریز

اگر به تبریز سفر کرده اید و وقت کافی دارید، توصیه می کنیم بازدید از شهر کندوان را از دست ندهید. اقامت در هتل لاله کندوان تبریز یک تجربه غار را برای شما رقم می زند و حسی متفاوت را برای شما به ارمغان می آورد. این هتل نیز مانند دیگر خانه های دهکده توریستی کندوان در دامنه کوه قرار دارد و اتاق های آن بخشی از کوه است. برخلاف انتظار، این هتل یک هتل پنج ستاره لوکس است و امکانات بسیار خوبی را در اختیار مسافران قرار می دهد. این هتل حتی دارای اتاق جلسه، استخر، سونا، جکوزی و رستوران می باشد.

پتروشیمی هتل تبریز

هتل پتروشیمی یکی دیگر از هتل های تبریز است که امکانات کاملی را در اختیار مسافران و حتی شهروندان تبریزی قرار می دهد. محوطه سرسبز روبروی هتل برای پیاده روی، دوچرخه سواری و حتی تفریحات شبانه مناسب است. فضای داخلی دارای تمامی امکانات لازم برای اقامتی مجلل می باشد. امکانات تفریحی مانند استخر، سونا، جکوزی و سالن ماساژ نیز در دسترس است. اقامت در این هتل برای عموم آزاد است و محدود به کارکنان صنعت پتروشیمی نمی باشد. این هتل در بلوار استاد شهریار مجتمع رفاهی پتروشیمی واقع شده است.

بهترین راه برای رزرو هتل در تبریز

در این مقاله بهترین هتل های تبریز را به شما معرفی می کنیم. فرقی نمی کند تنها سفر کنید یا با خانواده و دوستان. هتل های تبریز اقامتگاه های لازم را به شما ارائه می دهند. بهترین راه برای رزرو هتل در این شهر از طریق پلتفرم رزرواسیون رهی نو است. این پلتفرم اطلاعاتی در مورد امکانات مختلف هتل در اختیار شما قرار می دهد و به شما امکان رزرو اتاق های مختلف هتل را می دهد. برای اطلاعات بیشتر در مورد رزرو هتل تبریز از طریق لینک به سایت راه نو مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید