در شهر نور کلاس بدون معلم وجود ندارد


ساعت: 13:29
تاریخ انتشار: 1301/07/12
کد خبر: 1901132

حسن ولی پور با اشاره به اینکه در شهرستان نور کلاس درس بدون معلم وجود ندارد گفت: 20 میلیارد ریال برای تعمیر، نوسازی و تجهیز مدارس نور، رویان و ایزدشهر هزینه شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن ولی پور صبح امروز در نشست با خبرنگاران با اشاره به آغاز سال تحصیلی اظهار داشت: هدف و رسالت آموزش و پرورش تمدن نوین اسلامی است و این نگاه اصلی ما در عرصه تعلیم و تربیت است و خود را مقید به این امر می دانیم. حرکت کردن


وی با بیان وضعیت آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید افزود: آموزش و پرورش نور دارای 100 واحد آموزشی و 629 کلاس درس است که در مجموع 902 کارمند در رشته های مختلف مشغول به کار هستند.


رئیس آموزش و پرورش نور خاطرنشان کرد: امسال تعداد دانش آموزان در سال تحصیلی جدید 13 هزار و 247 نفر است که از این تعداد یک هزار و 119 دانش آموز در پایه اول ابتدایی تحصیل کردند که رقم قابل توجهی است.

این مسئول با اشاره به اینکه کلاس بدون معلم وجود ندارد، گفت: 20 میلیارد ریال برای تعمیر، نوسازی و تجهیز مدارس نور، رویان و ایزدشهر هزینه شده است.


ولی پور تاکید کرد: انگیزه و استعداد دانش آموزان برای هدایت تحصیلی بسیار مهم است و نقش مشاوران متخصص و مجرب در کنار معدل و نمرات آزمون برای هدایت تحصیلی دانش آموزان بسیار موثر است.


وی بیان کرد: با توجه به اینکه تعداد زیادی از خانواده ها به نوعی با آموزش و پرورش در ارتباط هستند خبرنگاران می توانند در اطلاع رسانی و پیشگیری از مشکلات مختلف در این راستا موثر باشند.


رئیس آموزش و پرورش نور افزود: کارشناسان و مشاوران مجرب در مدارس در خصوص روابط دانش آموزان، خانواده و مدارس می توانند در رفع بسیاری از مشکلات موثر باشند و این مهم باید با جدیت بیشتری پیگیری شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید