در غیاب شاخ های کمدی، اکنون رضویان تبدیل به یک چهره پردازی می شود


ساعت: 16:03
تاریخ انتشار: 1401/08/17
کد خبر: 1905129

در روزهایی که تلویزیون این روزها همکاری با مهران مدیری، رضا عطاران، سروش صحت و دیگر بازیگران طنز را ممنوع کرده است، سیدجواد رضویان علاوه بر سریال طنز نود شبی، اجرای برنامه «آدم حسابی» را برای شبکه نسیم خواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید جواد رضویان برای همه فیلمسازان و مخاطبان رسانه به ویژه دنیای بازیگری سریال و فیلم ها کمدی و آنها کمدی را می شناسند. با وجود اینکه در سال های اخیر در عرصه های دیگری مانند خوانندگی، بازیگری و کارگردانی نیز به ایفای نقش پرداخته است، اما به گفته بسیاری از منتقدان، در هیچ کدام به اندازه بازیگری موفق نبوده است.

شاید مخاطب روزهای گذشته تلویزیون وی با سریال طنز «سیب خنده» به یادگار خواهد ماند و بعدها رضویان جوان در برخی از کمدی های مهران مدیری مانند پاورچین، جایزه بزرگ، باغ مظفر و شوخی کردم حضور یافت. اگرچه تماشاگران جعبه جادوی سال های اخیر او را بیشتر با سریال موفق «درحاشیه» در نقش «کنگر زهتاب» و با آن لهجه غلیظ قمی به یاد می آورند. سریالی به کارگردانی مهران مدیری که در طول فصل توانست مخاطبان زیادی را با تلویزیون آشتی دهد.

سیدجواد رضویان علاوه بر سال ها بازی در سینما و تلویزیون، یک یا دو فیلم و چندین سریال را برای تلویزیون کارگردانی کرده است که شاید در میان آنها سریال مهمانان ویژه او که در نوروز 1398 از شبکه پنج سیما پخش شد، برای استخوان بندی و استخوان بندی بیشتر، ساخته شده است. نسبت به بقیه آثاری که کارگردانی کرده قابل قبول است.

آخرین سریالی که رضویان در سیما و شبکه سه بازی کرد و کارگردانی کرد، سریال طنز صفر و بیست و یک بود که به همراه سیامک انصاری کارگردانی کرده بود و قرار بود در ابتدا در قالب 4 فصل ساخته و پخش شود. ، اما به دلیل ضعف تولید و عدم استقبال مخاطبان از این سریال، مدیران تلویزیون تصمیم گرفتند که فصل های بعدی این سریال را نسازند.

در روزهایی که آثار مهران مدیری به دلیل مسائل پیش آمده از تلویزیون پخش نمی شود و احتمال می رود مدتی از کار خود باز بماند و از سوی دیگر سال ها از رضا عطاران بازیگر طنز سینمای ایران می گذرد. روزهای دور تلویزیون به دنیای سینما رفته و تمایلی به سریال تلویزیونی ندارد، سروش صحت که انگار تمبر بدون تصویر دریافت کرده و مهران غفوریان هم ژانر کارش را تغییر داده است. برای رسانه ملی طنز و طنز، انگار فقط یک سعید آقاهانی مانده که مشغول ساخت «نون خ ۴» برای نوروز ۱۴۰۲ است و آن جواد رضویان را رها می کند!

در خبرها خواندیم که رازویان پیش تولید سریال طنز نود شبی خود را برای شبکه نسیم آغاز می کند. او علاوه بر این سریال، نمایش «آدم حسابی» را به همراه لاله صبوری برای شبکه نسیم پخش خواهد کرد. برنامه ای که پیش از این در قالب ویژه برنامه ها پخش می شد و حالا دلی روتین پیدا خواهد کرد.


ادامه مطلب؛

دیدگاهتان را بنویسید