شبکه های دشمن با دروغ پردازی برای جو سازی علیه جمهوری اسلامی ایران


ساعت: 08:57
تاریخ انتشار: 1301/07/30
کد خبر: 1904265

نماینده مردم اراک، خنداب و قمیجان در شورای اسلامی گفت: شبکه های معاند با نشر اکاذیب به دنبال فضاسازی علیه جمهوری اسلامی ایران هستند و با شایعه سازی سعی در متشنج کردن فضای ایران دارند. “

محمدحسن آصفری در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا; با بیان اینکه او دروغ می گوید رسانه مای این به امروز و دیروز نیست، گفت: ده ها شبکه هستند که منابع مالی آنها را دشمنان ملت ایران از جمله عربستان، آمریکا و اسرائیل تامین می کنند.

شبکه های دشمن به دنبال خشونت علیه جمهوری اسلامی ایران هستند

وی تصریح کرد: این شبکه ها با نشر اکاذیب سعی در ایجاد جو علیه نظام جمهوری اسلامی ایران دارند و با شایعه سازی سعی در متشنج کردن فضای ایران دارند.

نماینده مردم اراک در شورای اسلامی یادآور شد: نه علاقه ای به مرگ مهسا امینی دارند و نه به حقوق مردم ایران. اینها کسانی هستند که با نظام جمهوری اسلامی و مردم ایران مشکل دارند.

مسئله دشمنان اصل جمهوری اسلامی است

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس، مشکل را دشمنان نظام جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: آنها می دانند که با اقداماتی مانند جنگ تحمیلی، تحریم های ناجوانمردانه نمی توانند جمهوری اسلامی را نابود کنند. و فشارهای بین المللی حالا به دنبال سوء استفاده از فرصت و تجزیه ایران هستند.

آصفری با تاکید بر اینکه اعتراض حق مشروع ملت ایران است و مسئولان وظیفه دارند پاسخگوی معترضان باشند، تصریح کرد: اعتراضاتی که منجر به ایجاد ناامنی، آتش زدن اموال عمومی، آسیب رساندن به اموال مردم و تخریب گروه های نظامی و مردم می شود. این یک شورش است و مردم انتظار دارند با اغتشاشگران برخورد جدی شود.

وی در ادامه افزود: دروغ‌های رسانه‌های مخالف باید از طریق دادگاه‌های بین‌المللی ردیابی شود، اما امروز دادگاه‌های بین‌المللی در اختیار جریان‌هایی است که متأسفانه مورد سوء استفاده آمریکا و اسرائیل قرار می‌گیرند، بنابراین امروز در هر کجا که هستند می‌توانند به دنبال حقوق خود باشند. . ملت ایران وجود ندارد.

این نماینده مردم اراک، خنداب و قمیجان در شورای اسلامی با اشاره به تحریم های اتحادیه اروپا علیه ایران در حمایت از ناآرامی های اخیر گفت: اقدامات اروپایی ها حساب شده و برنامه ریزی شده بود.

اروپایی ها به دنبال حداکثر کردن فشار خود علیه ملت ایران هستند

وی با بیان اینکه اروپایی ها به دنبال افزایش فشار حداکثری خود علیه ملت ایران هستند، تصریح کرد: از یک سو با اعزام عوامل نفوذی خود به داخل ایران به دنبال ناامن کردن فضا هستند و از سوی دیگر از طریق مجامع بین المللی به دنبال تحریم هستند. و فشار خارجی به جمهوری اسلامی وارد شود تا مردم در عرصه های اقتصادی متزلزل شوند.

اگر مردم ایران جلوی انقلاب را می گرفتند، چهل سال مقاومت نمی کردند

عضو کمیته امور داخلی کشور در پایان تاکید کرد: اروپایی ها فکر می کنند با تحریم مردم ایران دست از نظام و انقلاب خود برمی دارند، اما باید بدانند که اگر مردم ایران دست از انقلاب خود بردارند، چهل مقاومتی وجود ندارد. سال ها

دیدگاهتان را بنویسید