در ماه های آینده وضعیت بهتر خواهد شد

ساعت: 10:59
تاریخ انتشار: 14/10/10
کد خبر: 1796568

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در ماه های آینده با تصمیمات اتخاذ شده در وضعیت بسیار بهتری خواهیم بود و این قطعا نتایج خود را نشان خواهد داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الله عبدالملکی همزمان با سالروز حماسه شامگاه 9 دی شب گذشته در مسجد جامع ابودر تاکید کرد: نیازمند اصلاح و بهبود شرایط نامطلوب کنونی هستیم که مردم در آن زندگی می کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه نهم دی ماه دشمن از ملت ایران ناامید شد، گفت: انقلابی ما مردم عاشورایی و حسینی در سال 88 حضور متفاوتی از خود نشان داد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: دشمن تمام تلاش خود را برای انتقام از ملت ایران به کار بسته و می داند که این نظام و انقلاب با ده ها هزار شهید آسیبی نخواهد دید.

عبدالملکی یادآور شد: اما دشمن به دنبال انتقام است و با اقداماتی به ملت ایران ضربه می زند و یکی از آن راه ها مشکلات اقتصادی است. به همین دلیل وظیفه ماست که با خدمت به ملت و رفع مشکلات دشمن را شکست دهیم.

عبدالملکی افزود: دولت سیزدهم در شرایطی شروع به کار کرد که واقعا مشکلات زیادی وجود داشت.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: رئیس جمهور دستور داده که وقت خود را در خدمت مردم بگذرانیم نه اینکه به دنبال اتفاقات گذشته باشیم.

عبدالملکی خطاب به نمازگزاران و مردم حاضر در این مراسم گفت: دولت واقعاً در شرایط سخت کار خود را آغاز کرده است.

وی افزود: رئیس جمهور با وزرای مربوطه به طور منظم جلسات اقتصادی برگزار می کند و گزارش بیکاری، تورم و معیشت مسئولان را دریافت می کند و چاره اندیشی می کند.

وی افزود: قطعا نتیجه این تلاش ها به زودی محسوس خواهد بود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به تغییرات مدیریتی در دولت اشاره کرد و گفت: قطعا در انتخاب افراد توجه بیشتری می شود.

وی گفت: مدیران موثر، ضد فساد، انقلابی، صادق و مردمی با این پنج شرط استخدام می شوند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: همزمان مسائل و مشکلات در سطوح مختلف رصد می شود که رئیس جمهور تاکنون حدود 13 سفر استانی داشته که در هر سفر تعدادی از وزرا همراهی می کنند.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، عبدالملکی هدف از این سفرها را بررسی از نزدیک مشکلات مردم دانست و گفت: رفع آنها.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بنا داریم هر ماه با همراهی معاونان و مدیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای رفع مشکلات مردم، مسجدی را در تهران یا شهرستان ها انتخاب کنیم. دقیق تر نگاه کن و درست کن

نشست صمیمانه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نمایندگان مجلس، روسای این وزارتخانه و رؤسای سازمان های مرتبط با اهالی منطقه 17 تهران (فلاء) در مسجد ابوذر تهران و بررسی مشکلات و مطالبات مردمی مردم تا پاسی از شب

در این دیدار، مردم مسائل مربوط به وزارت ارتباطات شخصی و قلبی را با دکتر عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سران وی در میان گذاشتند.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید