در مرزهای سیستان و بلوچستان ثبات و امنیت بسیار خوبی برقرار است


ساعت: 21:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۰
کد خبر: 1807472

سردار حسین اشتری گفت: وضعیت امنیتی در مرزها و شهرهای سیستان و بلوچستان بسیار مطلوب است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرهامون ، سردار حسین اشتری فرمانده کل نیروی انتظامی امشب در حاشیه بازدید از فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان در زاهدان در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازدیدی از شمال و جنوب انجام شد. سیستان و بلوچستان موقعیت ما در داخل مرزهای استان بسیار خوب است، مرزبانان با آمادگی و تجهیزات کامل برای حفاظت از مرزها کار می کنند و ماموران انتظامی در شهرها، جاده ها و همه جا به مردم خدمت می کنند.



وی وضعیت و شاخص های امنیتی سیستان و بلوچستان را قابل قبول دانست و گفت: درخواست ما این است که کارکنان بیش از پیش به پلیس کمک کنند و از اجرای ماموریت حمایت کنند.

فرمانده کل کشور با بیان اینکه هدف ما پرکردن خلاءها و خلاءهای موجود در تجهیزات استان است، ادامه داد: تا پایان سال تعدادی تجهیزات اضافه می شود و در سال آینده بخشی دیگر در اولویت مرزبانی و پلیس سیستان و بلوچستان است. .

وی افزود: ما نگران خدمت رسانی نیروهای انتظامی به مردم با آموزش هایی که دیده اند و آمادگی خوبشان نداریم، اما خدا را شکر می کنیم که امنیت و ثباتی که در منطقه وجود دارد.

سردار اشتری افزود: هم تجهیزات عمومی و هم تجهیزات تخصصی و فنی در اختیار نیرو قرار گرفته است، اما با افزایش بودجه و اعتبار، توانایی ما برای خرید و پرکردن خلأها افزایش می یابد. امیدوارم با کمک دولت در سال 1401 بودجه و مجلس برگزار شود تا بتوانیم خلأهای باقی مانده را پر کنیم.

وی با ابراز امیدواری از اینکه وام های مصوب این بخش هنوز دریافت نشده و وام هایی که اعطا شده کمتر از حد نیاز است، خاطرنشان کرد: با پیگیری هایی که تا پایان سال انجام می شود همچنین در بودجه 1401، آنچه ما فکر می کردیم ارائه خواهد شد. ما می توانیم بیشتر از قبل خدمت کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید