در کلاس های مدرسه چه اتفاقی می افتد؟


ساعت: 16:30
تاریخ انتشار: 1401/01/19
کد خبر: 1820431

نماز سیاسی جمعه تبریز امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در مصلی اعظم امام خمینی (ره) تبریز برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تبریز بیدار، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در خطبه های نماز جمعه تبریز گفت: رمضان ماهی است که قرآن در آن نازل می شود، قرآن هدایتگر و راهنما است. ابزار تشخیص حق از باطل

وی افزود: برخی می گویند اسلام دین سختی است اما اصلا اینطور نیست بلکه اسلام دین کامل و آسانی است و اصل و اساس اسلام سهولت و عدم سختی است.


روزه دار رشوه گیر و بی حجاب نیست و به بیت المال نمی رسد

امام جمعه تبریز با بیان اینکه ماه مبارک رمضان عید خداست، گفت: در این ماه با خواندن دعاهای فراوان می توانیم شب های دیگر را برای روح خود اطعام کنیم و درخواست دعا کنیم، لذا با تلاوت آیه ای از قرآن کریم. اما این ماه معادل تلاوت کل قرآن کریم در روزهای خارج از ماه مبارک رمضان است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: روزه دار دروغ نگوید، دست به بیت المال نزند، حجاب و رشوه نداشته باشد و به پدر و مادر و همسرش نیز احترام بگذارد.

وی افزود: یکی از راه های رسیدن به تقوا و عدالت مبارزه با فساد به ویژه مفاسد اقتصادی است.

حجت الاسلام آل هاشم افزود: تلاش برای تبیین قوانین و بستن راه های سوء استفاده می تواند مردم را از فساد مصون نگه دارد.


چرا لباس های زیر زنانه اینقدر در فروشگاه ها به نمایش گذاشته می شود؟

وی با انتقاد از وضعیت برخی مغازه ها گفت: برخی از مغازه های لباس زیر زنانه به صورت علنی لباس زیر ویترین را به نمایش می گذارند و حتی آن را روی انواع مانکن ها می پوشانند. این چه وضعیتی است؟ لباس زیر زنانه می فروخت حالا لباس زیر مردانه شده اند!


دانش آموزان را در ماه رمضان خسته نکنید

امام جمعه تبریز ضمن تشکر از تخفیف یک ساعته دولت برای پرسنل در ماه مبارک رمضان، گفت: اخیرا شنیده ام که وزارت آموزش و پرورش اعلام کرده است که دانش آموزان یک ساعت بعد از مدرسه خارج شوند. من سوال را دنبال کردم و تصمیم گرفته شد آن را لغو کنم.” ما باید دانش آموزان را به روزه داری علاقه مند کنیم نه اینکه آنها را خسته کنیم.

وی به حادثه روز سه شنبه در صحن رضوی اشاره کرد و افزود: این حادثه دومین حادثه در صحن رضوی پس از بمباران دهه 70 بود.

نماینده ولی فقیه در استان به شهادت دو دانش آموز در حادثه حرم امام رضا (ع) اشاره کرد و گفت: دانش آموزان همچنان در اطاعت از فرامین امام انقلاب ثابت قدم خواهند بود و نخواهند بود. از همه چیز می ترسد


لزوم پاسخگویی مسئولان در قبال ورود غیرقانونی قاتل دانش آموزان مشهدی / علیه وحدت امت اسلامی

وی با بیان اینکه قاتل ازبکستانی تبار است که یک سال پیش به صورت غیرقانونی وارد کشور شده بود، افزود: مسئولان مربوطه باید پاسخ دهند که چگونه فردی یک سال پیش به صورت غیرقانونی وارد کشور شده و شغلی پیدا کرده و در آنجا زندگی کرده و سپس در دادسرای کل کشور پیامبر .منتظر شهادت کسانی هستید که لباس روحانیت به تن دارند؟

حجت الاسلام آل هاشم تاکید کرد: اجرای این حادثه تروریستی در حرم امام رضا (ع) پشت صحنه و توطئه را نشان می دهد و این موضوع در راستای وحدت امت اسلامی است.

وی گفت: اهداف دشمن از چنین حوادثی در سطح کلان، تخریب وحدت و انحراف افکار عمومی از موضوع فلسطین و بیت المقدس و به چالش کشیدن گفتمان شرایط و ایجاد و ایجاد اغتشاش بین دو کشور همسایه ایران و افغانستان است. با فضای رسانه ای».


من ضد وقت در مدرسه در تبریز دارم!

امام جمعه تبریز با انتقاد از وضعیت برخی کلاس های درس در تبریز گفت: اخیراً پیامی دریافت کردم که در یکی از مدارس تبریز و کلاس هنر گفتند چرا دائماً از خدا می خواهید که ظهور امام زمان (عج) را نزدیک کند. اصلاً ظهور؟ «امام زمان یعنی چه؟ شما معتقدید این موضوع در کلاس های هنر اسلامی مطرح شده است؟

وی گفت: من از آموزش و پرورش می خواهم که جدی باشد و آنچه در کلاس گفته می شود کنترل شود.

حجت الاسلام آل هاشم با گرامیداشت روز ملی فناوری هسته ای گفت: دانشمندان هسته ای ایران سند مظلومیت هستند، چه تلاش هایی برای زنده نگه داشتن چرخه هسته ای کشور انجام داده اند. ویژگی آنها تسلط بر علمشان بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید