دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران نادیده گرفته شده است


ساعت: 14:29
تاریخ انتشار: 1301/08/16
کد خبر: 1909248

شمسیان گفت: در دوران دفاع مقدس به همه جای ایران رفتند و جنگیدند اما اکنون در جنگ نرم رسانه ای و فضای مجازی به طور جدی عقب هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ حسین شمسیان کارشناس مطبوعات و رسانه های کشور پیش از ظهر امروز در نشست تخصصی بررسی آخرین تحولات موضوع رسانه انقلابی، چالش ها و امیدها با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: خداوند عهد کرده است که ما روشن کن، اینها که قول دادند و پیمان کردند و غفلت کردند، بدترین وعده را گرفتند، به فردا فکر نکردند و توضیح ندادند، امروز را می بینند.

وی با اشاره به اینکه رسانه باید بتواند رسالت خود را به خوبی انجام دهد، تصریح کرد: رسانه ها و مطبوعات باید بتوانند روشنگری کنند و حق را از باطل برای مردم جدا کنند.

شمسیان با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس از سراسر ایران رفتند و جنگیدند، اظهار کرد: اکنون جنگ از سخت به نرم تبدیل شده و در عرصه فضای مجازی به طور جدی عقب هستیم.

وی با اشاره به اینکه تلاش دشمن در فضای مجازی دو نتیجه دارد، خاطرنشان کرد: دشمن در برآیند برنامه خود اشاره کرده است که ایران دیگر درست نمی شود. از ایران بهتره همه پولدارها تو کشورهای خارجی مثل امارات و روسیه و… زندگی میکنن. و تمام ثروت خود را برای زندگی در جای دیگری ببرند.

این کارشناس مطبوعات و رسانه خاطرنشان کرد: در سایه برخی رسانه ها همه دستاوردهای انقلاب اسلامی به فراموشی سپرده شد، کوچکترین نکاتی مطرح شد که باعث شد احساس کنیم جمهوری اسلامی هیچ کاری نکرده است.

وی گفت: این جریان از روز اول با ما بوده و به گفته امام هر حرکتی سروصدا می کند، ما باید از دستاوردهای انقلاب سر و صدا کنیم.

شمسیان گفت: اگر بخواهیم با منطق دو، دو یا چهار پیش برویم، پیامبر (صلی الله علیه و آله) و امام حسین (علیه السلام) شکست خورده اند، اما در منطق الهی این مثال فرق می کند.

وی افزود: سیره پیامبر(ص)، ائمه اطهار(ع) و شهدا برای ما درس عبرت است، جایگاه امروز بسیار مهم است و رسانه بسیار مهم است، در زمان پس از انقلاب کشتی آمریکایی مورد حمله قرار گرفت. در خلیج فارس با 430 خبرنگار اینها کشتی های جنگی بودند، با این کار آمریکا می خواهد به همه دنیا بازخورد بدهد که در این کشتی چه اتفاقی افتاده است.

حسین شمسیان توضیح داد: ایران در تمام دنیا صدا دارد و در همه اتفاقات کشور از گرانی گرفته تا مسائل مختلف حضور رسانه‌ای دارند، همه تحریم‌های رسانه‌ای ما بسیار جدی است، اینها دشمن کار رسانه‌ای ما هستند. واکنش نشان دهید و ترسید.

وی با اشاره به اینکه دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران مغفول مانده است، گفت: در تمام این سال ها جریان هایی مانند عدالت خواه، آرمان، رسانه و… ایجاد شده است. و مشکلات آسان بود، این یک آفت و درک ماشینی عجیب است، این برای حکومت اسلامی و اهمیت موضوع به خاطر انقلاب اسلامی بسیار مهم است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید