دستگاه های اطلاعاتی باید عاملان شهادت امام جمعه حش را شناسایی کنند


ساعت: 10:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۰
کد خبر: 1917067

رئیس شورای اسلامی شهر در پیامی شهادت مولوی عبدالواحد ریگی را تسلیت گفت و از دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی خواست عاملان این جنایت را سریعا شناسایی و مجازات کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدبکر کلیباف رئیس شورای اسلامی شهر هش در بیانیه ای شهادت روحانی وارسته و گرانقدر مولوی عبدالواحد ریگی امام جماعت مسجد امام حسین (ع) شهر هش و از علمای وحدت آفرین را تسلیت گفت. دست عوامل تروریستی

متن این پیام به شرح زیر است:

به نام خدا

شهادت روحانی وارسته و گرانقدر مولوی عبدالواحد ریقی امام جماعت مسجد امام حسین(ع) شهرستان هش و از علمای وحدت آفرین به دست عوامل تروریستی موجب تأسف و تأثر شده است.

وی یکی از چهره های شناخته شده و مورد اعتماد مردم است و در تمام مراحل انقلاب، نظام و دوران دفاع مقدس و دورانی که دشمنان سعی در ایجاد اختلاف بین رده های شیعه و سنی داشتند، سابقه خوبی دارد. کینه توزی و تعصب آنها آب می ساختند و همیشه مایه همگرایی و تحکیم مبانی دینی بودند.

لازم است دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی سریعا عاملان این جنایت را شناسایی و مجازات کنند.

ضمن عرض تسلیت ضایعه درگذشت ایشان به عموم مردم شریف استان سیستان و بلوچستان به ویژه شهرستان هش، دانش آموزان، زائران و خانواده های محترم، از خداوند منان برای این روحانی فداکار و مردم فداکار رحمت و مغفرت مسئلت دارم.

دیدگاهتان را بنویسید