دستیابی به گفتمان خدمات کشوری با مدیران میانی امکان پذیر است / هیچ مدیری نباید محدود به زمان و مکان باشد


ساعت: 10:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۹
کد خبر: 1809347

محمدصالح جوکار با تاکید بر اینکه گفتمان خدمت دولت باید به عمل تبدیل شود، گفت: کارکنان و مدیران باید در کنار هم و در میان مردم باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد، اشکار و ندوشن در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در دیدار با مردم مرکز یزد با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب گفت: این تلاش ها ملموس است. و خدمات از اهمیت بالایی برای مردم برخوردار است.

وی با تاکید بر اینکه گفتمان خدمت دولت باید به عمل تبدیل شود، تاکید کرد: ممکن است این موضوع توسط مدیران میانی عملیاتی شود و همه باید برای خدمت به مردم تلاش کنند.

نماینده مردم یزد، اشکذر و منطقه ندوشان با بیان اینکه دولت با شعار خدمت و محرومیت زدایی کار خود را آغاز کرده است و مردم انتظار دارند این خدمات را به وضوح در زندگی خود ببینند، گفت: اگر در کنار مردم در تنگنا باشیم و این مشکلات را حل کنیم. بیایید تلاش کنیم مردم قطعاً حمایتی را که نیاز دارند دارند.

جوکار خواستار توجه ویژه بخشداران و فرمانداران به بخش‌های مختلف دولت شد و گفت: مردم وقتی می‌بینند که کارمندان در بین آنها هستند واقعا خوشحال می‌شوند و سعی می‌کنند آنها را حذف کنند، اما وقتی با مردم ارتباطی نداریم، آن‌ها نیستند. خوشحال “

رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی بر این باور است که برنامه بسیار متمرکز بر فعالیت های مسئولان است و گفت: باید برنامه کوتاه مدت و بلندمدت برای فعالیت های خود داشته باشیم و بر اساس این برنامه اولویت بندی کنیم. و به سوی تحقق آن حرکت کنیم».

وی با بیان اینکه هیچ مدیری نباید محدودیت زمانی و مکانی داشته باشد، گفت: مدیر باید تمام تلاش خود را انجام دهد و از فرصت های موجود در ادارات مختلف استفاده کند و با جذب اعتبارات از بخش های مختلف ممکن، زمینه توسعه و حل مشکل را فراهم کند. فراهم کند.

نماینده مردم یزد، اشکذر و ندوشن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات انجام شده برای توسعه خدمات رسانی به روستاها، گفت: بر اساس توافق صورت گرفته با بنیاد مسکن، راه روستایی قیر رایگان بین همه مردم توزیع می شود. . که ساخته شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید