دست یاری آموزش و پرورش اسدآباد برای تربیت نسلی به سبک انقلاب


ساعت: 15:47
تاریخ انتشار: 31.05.1401
کد خبر: 1891780

سجاد محمدی شمیم ​​بر ارتقای آموزش و پرورش برای تحکیم ارتباط خانواده و مدرسه تاکید کرد و گفت: ارتباط مدرسه و جامعه فرآیندی تعاملی و مستمر است که اگر به شکل مشارکت آگاهانه باشد، مدارس را اثربخش و کارآمدتر می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرهمدان; سجاد محمدی شمیم ​​رئیس آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار ما ; وی آموزش و پرورش را مهمترین نهاد اجتماعی در ساختن جامعه ای سالم و پویا دانست و مدارس را خط مقدم جبهه تربیتی متعلق به این نهاد اجتماعی و خدمت به جامعه دانست و گفت: به رسالت این سازمان به درستی انجام شود. و برای بهره مندی از حمایت جامعه، این امر ایجاد ارتباط مؤثر با جامعه است.


وی ارتباط مدرسه و جامعه را فرآیندی تعاملی و مستمر خواند که به شکل مشارکت آگاهانه باعث اثربخشی و کارآمدی مدارس می شود..


رئیس آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد تاکید کرد: بنابراین می توان با ایجاد پیوند موثر بین مدرسه و جامعه، ذهن مردم را نسبت به آموزش و پرورش و جایگاه مدارس و اهمیت آن روشن کرد..


وی مشارکت مردمی را یکی از رسالت های اصلی آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد دانست و گفت: بدون مشارکت خانواده ها تحقق اهداف آموزش و پرورش امکان پذیر نخواهد بود..


محمدی شمیم ​​با تاکید بر تحکیم ارتباط خانواده و مدرسه از طریق ترویج آموزش و پرورش، مساعدت همه مردم دلسوز، آگاه و دغدغه مند، نهادها، سازمان ها، نمایندگان رسانه ها، مسئولان در راستای تربیت نسل شایسته را خواستار شد. و به سبک انقلاب اسلامی..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید