دشمنان از قوه قضائیه انتظار داشتند قمه را تشویق کنند


ساعت: 10:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۱
کد خبر: 1917290

نماینده مردم پاکدشت در شورای اسلامی گفت: انتظار دشمنان از دستگاه قضایی برهم زنندگان نظم و امنیت کشور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار تهران نیوز با اشاره به تلاش های دشمنان، ضدانقلاب و تجزیه طلبان در شبکه های اجتماعی در واکنش به اعدام محسن شکاری یکی از مبلغان خشونت و ناامنی در کشوری که حکم اعدام آن از سوی دیوان عالی کشور صادر شده است، وی گفت: فردی که باعث ناامنی و خشونت در کشور می شود، به ماموران امنیتی حمله می کند، راه مردم را می بندد و مردم را بترساند باید مجازات شود. .

وی با بیان اینکه عده ای مرگ را فقط برای همسایه خود می خواهند، گفت: «کسی که خربزه می خورد باید بر زمین بنشیند و می لرزد» بنابراین قتل با قمه و عصا که جان و امنیت مردم را به خطر می اندازد باید مجازات شود نه این که شورشیان هر کاری کنند. هر کاری می خواهند بکنند و آب تکان نخورد!

نماینده مردم پاکدشت در مجلس تصریح کرد: امنیت و آسایش مردم و کشور خطر سرخ جمهوری اسلامی است و هرکس کوچکترین قدمی در راستای سلب آرامش و امنیت مردم بردارد. باید در دادگاه صالح به خاطر اعمال زشت خود پاسخگو باشد

بشیری افزود: دشمنان برای این اعدام له نمی شوند، بلکه با استقرار نظام جمهوری اسلامی مخالف هستند و نمی توانند پیشرفت کشور را در عرصه های مختلف ببینند. حالا به کشورهای مختلف نگاه کنید. پلیس در کشورهای غربی، از جمله ایالات متحده، مردم بی گناه را بدون محاکمه می کشد.»

وی یادآور شد: در حالی که دادگاه صالح در جمهوری اسلامی با هر حکمی ادله خود را در اختیار مردم قرار می دهد، اما کشورهای خارجی از جمله غرب و آمریکا مردم بی گناه را می کشند و آب تکان نمی خورد و در نتیجه شفافیت غرب است. وجود خارجی وجود ندارد.

نماینده مردم پاکدشت در شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هر فردی که به آبرو، شخصیت، ناموس، جان، مال، ناموس، آسایش، امنیت و آرامش مردم لطمه بزند باید پاسخگوی اعمال خود باشد، فرقی نمی‌کند آن شخص چه کسی باشد. این است که اگر کسی بر مردم تأثیر بگذارد و رعب و وحشت را در آنها ایجاد کند و دشمنان از قوه قضائیه انتظار دارند که مخلان نظم و امنیت کشور را تشویق کند آیا باید مجازات شود؟

بشیری ادامه داد: امنیت کشور خط قرمز مسئولین است و مردم از مسئولین مطالبه جدی دارند که با اخلال گران آرامش کشور برخورد جدی و بدون مماشات داشته باشند.

وی در ادامه تصریح کرد: دشمنان و ضدانقلاب که اکنون نسبت به اعدام شدگان «دایه مهربانتر از مادر» هستند، در واقع از دستیابی به اهداف شوم خود ناراحت و نگران هستند، حتی با توسل به اقدامات تروریستی سعی در نابودی ایران داشتند. گروه تروریستی داعش نامشخص اما در نهایت به هدف خود نرسیدند.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید