دشمنان انقلاب بویی از اسلام و انسانیت نبردند


ساعت: 10:14
تاریخ انتشار: 09/02/1401
کد خبر: 1913062

سردار اکبری گفت: فتنه گران با تحریک دشمنان انقلاب اسلامی و عوامل داخلی طی روزهای اخیر با کوکتل مولوتف به لکوموتیورانان قطار باری راه آهن مبارکه – اصفهان حمله کردند. اعلام وصول.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ فرمانده حوزه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری از تشییع پیکر شهید یزدان کایری در شهرستان بروجن خبر داد و گفت: با تحریک دشمنان انقلاب اسلامی و عوامل داخلی، معاندین به سمت محله کوکتل مولوتف پرتاب کردند. لکوموتیوهای قطارهای باری در روزهای اخیر خط آهن مبارکه-اصفهان مورد حمله قرار گرفت و در این جنایت وحشیانه داعش ماسالگان یکی از هموطنان عزیزمان به شهادت رسید.

سردار اکبری افزود: شهادت این شهید عزیز از اقشار زحمتکش جامعه نشان داده است که معاندین به بهانه های واهی می خواستند بی اعتنایی خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان دهند و هیچ دلبستگی به مبانی و اصول انسانی ندارند. بویی از اسلام و انسانیت نبردند

وی ادامه داد: ضمن عرض تسلیت به خانواده داغدار این شهید والامقام و ضمن محکومیت این اعمال توهین آمیز و شیطانی، از امت استان چهارمحال و بختیاری به ویژه مردم شریف بروج دعوت می کنم تا در مراسم تشییع پیکر پاک این شهید بزرگوار شرکت کنند. شهید یزدان قیری. که روز پنجشنبه سوم آذر ساعت 9:30 صبح از بلوار مدرس، حسینیه تارولا (ارتش قدیم) به سمت گلزار شهدای شهر بروجن برگزار می شود، بازدید و مشت مجدد در ماه یاوه گویان.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید