دشمنان با سوء استفاده از اعتراضات کشور را به ناامنی می کشانند


ساعت: 13:51
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۷
کد خبر: 1904456

دبیر شورای نگهبان گفت: در حوادث اخیر همه دشمنان ایران اسلامی با سوء استفاده از اعتراضاتی که با هدایت و بصیرت مردم شریف ایران شکست خورده، برای وارد کردن کشور به ناامنی به میدان آمده اند. گذشته.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان صبح امروز (چهارشنبه 27 مهر 1401) در جلسه این شورا با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار مسئولان نظام و نظام. میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی بیان کردند: ایشان در این سخنرانی سخنانی درباره وحدت جهان اسلام بیان کردند که حقیقتا راهی برای امت اسلامی است.

وی تاکید مقام معظم رهبری بر وحدت اسلامی و وحدت امت اسلامی را تاکید یک طبیب آشنا با درد عنوان کرد و افزود: نخبگان و فرهیختگان جهان اسلام باید سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر وحدت را یک راه بدانند. نقشه رسیدن به عزت امت اسلامی و استفاده از همه فرصت ها برای رسیدن به این هدف بزرگ. این راهی است که در طول تاریخ توسط مصلحان دلسوز جهان اسلام طی شده است.

دبیر شورای نگهبان تصریح کرد: مقام معظم رهبری با علم و ایمان به روایات الهی و با آگاهی دقیق از شرایط به تحلیل اوضاع جهان پرداختند و قطعاً پیش بینی ایشان از آینده جهان درست مانند پیش بینی محقق خواهد شد. حضرت امام خمینی (ره). ) برای اتحاد جماهیر شوروی سابق اجرا شد.

آیت الله جنتی ادامه داد: خداوند مهربان را به خاطر نعمت بی بدیل رهبری الهی شاکریم و امیدواریم آرمان های والای انقلاب اسلامی در سایه رهبری ایشان بیش از پیش محقق شود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به نزدیک شدن به سالروز شهادت آیت الله اشرفی اصفهانی (ره) پنجمین شهید محراب گفت: این عالم گرانقدر که به فرمان حضرت امام خمینی (ره) عهده دار شدند امام جمعه کرمانشاه در کنار فعالیت های فرهنگی و علمی تلاش جدی برای ایجاد وحدت بین شیعه و سنی انجام داد.

دبیر شورای نگهبان افزود: پیام تسلیت امام خمینی (ره) به مناسبت شهادت ایشان بیانگر خصوصیات بارز این شهید عزیز و اثبات کینه توزی منافقین است که دشمنی با انقلاب اسلامی دستشان را به آن آلوده کرده است. خون خدمتگزاران مخلص مردم ایران.

آیت الله جنتی تصریح کرد: کینه شیطانی دشمنان انقلاب اسلامی باعث شد تا از تمام مرزهای انسانیت عبور کنند و از هیچ اقدامی برای تعرض به ملت مسلمان و نجیب ایران دست برندارند، اما بحمدالله این مردم فهیم و مؤمن سربلند ایستاده اند. و در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی که حاصل خون شهدا و مجاهدت مجاهدین در راه خداست پاسداری شد.

وی در ادامه به اتفاقات اخیر کشور اشاره کرد و گفت: در حوادث اخیر همه دشمنان ایران اسلامی با سوء استفاده از اعتراضات به میدان آمده اند تا کشور را به سمت ناامنی سوق دهند که با هدایت و بصیرت ملت شریف ایران ، همانطور که آنها در گذشته شکست خورده اند.

دبیر شورای نگهبان تاکید کرد: این اتفاقات نشان داد که جهاد تبیین وظیفه همیشگی و توقف ناپذیر همه دلسوزان انقلاب اسلامی است و در این میان رسانه ها، نهادهای فرهنگی و شخصیت های تاثیرگذار در بین افکار عمومی وظیفه مضاعف دارند. .

دیدگاهتان را بنویسید