دشمنان می خواهند با تبرئه خود از شورش، دوباره با ایران ارتباط برقرار کنند


ساعت: 12:49
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۰۲
کد خبر: 1919390

وزیر اطلاعات گفت: در حال حاضر دشمنان با ذکر احیای برجام و تبرئه خود از فتنه در تلاش برای برقراری روابط جدید با ایران هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین خطیب شامگاه پنجشنبه در جلسه تکریم و تقدیم مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در ایران اسلامی در دوره های مختلف حفظ وحدت و یکپارچگی وجود داشته است، افزود: دشمنان در شورش‌های اخیر با کمک سرویس‌های اطلاعاتی و رسانه‌های غربی از تمام قدرت استفاده کردند». از آن استفاده کردند تا به برکت خون پاک شهدا و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب و رهبر معظم انقلاب، ضربه ای به ایران مقتدر، نظام مقدس و مردم همیشه در صحنه وارد کنند. سرسختی مردم، تلاش دشمن برای دیگری یک بار شکست خورد.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: آذربایجان غربی همواره در خط مقدم مقابله با دشمنان و صلابت مردم این کشور بوده و رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) و سایر نیروهای امنیتی و اطلاعاتی این کشور را در خط مقدم قرار داده است. امنیت پایدار را در این استان مرزی فراهم کرد.

خطیب ادامه داد: در اغتشاشات اخیر دشمنان با تمام امکانات ارتباطی و رسانه ای خود جنگ ترکیبی ایجاد کرده و در واقع جنگ رسانه ای جهانی را علیه کشورمان به راه انداخته اند.

وی افزود: دشمنان با ایجاد توهم و جعل اخبار از تمام توان خود برای ایجاد روایت و تصاویر دروغین استفاده می کنند و ترویج خشونت، رعب و وحشت و غارت اموال مردم در رأس سیاست های آنان است.

وزیر اطلاعات یادآور شد: پرورش مزدوران و فتنه گران با کمک گروهک های تجزیه طلب و ایجاد عملیات روانی برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی از دیگر حربه های دشمنان است که با اقتدار نیروهای امنیتی و مسلح و خردمندانه با شکست سختی روبرو هستند. رهبری رهبر معظم انقلاب.

خطیب با بیان اینکه در حال حاضر دشمنان با ذکر احیای برجام و تبرئه خود از قیام ها در صدد ایجاد رابطه جدید با ایران هستند، تاکید کرد: این تلاش دشمنان نشان دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و وحدت ملت است. مردم برای حمایت از این یک نظام الهی وجود دارد.

وی با اشاره به اقدامات و خدمات دولت مردمی و انقلابی در عرصه های مختلف گفت: ایران اسلامی در راستای پیشرفت، اقتدار و افزایش توان داخلی گام بر می دارد و دشمن با ادامه دشمنی ها و مقابله با توطئه های آنان، هوشیاری بیشتری خواهد داشت. نیروها خواستار مردمی امنیتی، نظامی و انقلابی هستند.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه خدمت و امنیت موضوعاتی متقابل هستند، افزود: امروز که امنیت در کشور برقرار است، خدمت به مردم با تمام توان ادامه خواهد داشت و دولت تمام تلاش خود را برای ارتقای خدمات مختلف به کار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه دولت آیت الله رئیسی با همه مطالبات انباشته ای که به ایشان به ارث رسیده و همه محدودیت های موجود سعی در خدمت رسانی در حد توان داشت، یادآور شد: از ابتدای دولت مردمی و انقلابی علیرغم همه فشارها، تحریم ها و تحریم ها دولتمردان با اهرم های فشار دشمنان انقلاب تلاش کردند در راستای مردمی شدن یارانه ها، افزایش دستمزد مسئولان، کارگران، معلمان و پرستاران بازنشسته و همه اقشار جامعه گام های موثری بردارند.

خطیب بیان کرد: دولت با افزایش ارتباطات با کشورهای همسایه و مشارکت فعال در توافقات منطقه ای و جهانی توانسته است روابط خود را با کشورهای منطقه و جهانی افزایش دهد.

وی تصریح کرد: صدا و سیما و سایر رسانه ها و نهادهای دولتی و خصوصی باید از تمام توان خود در عرصه جهاد تبیینی برای تنویر افکار عمومی برای بیان دستاوردهای نظام اسلامی استفاده کنند.

استاندار آذربایجان غربی نیز در این نشست گفت: این استان 967 کیلومتر مرز مشترک با سه کشور دارد و همین امر آن را از نظر تبادل مرزی بین استان ها بی نظیر کرده است.

محمدصادق معتدیان با بیان اینکه امروز با اشرافیت نیروهای مسلح و نیروهای امنیتی در عمق راهبردی دشمن با آنها مقابله کرده ایم، افزود: با همه این تلاش ها امنیت و ثبات کامل در استان برقرار است.

وی با بیان اینکه جریانات ضد انقلاب از مرزهای ایران اسلامی عقب نشینی کرده اند و این امر ناشی از اقتدار نیروهای مسلح است، تصریح کرد: تا زمانی که سلاح های ضد انقلاب به طور کامل خلع سلاح نشده و از منطقه اخراج نشوند، اقدامات بازدارنده انجام می شود. در برابر دشمنان ادامه خواهد داشت.

استاندار آذربایجان غربی نیز گزارشی از برخورد قاطع با قاچاق سازمان یافته و لزوم تخصیص اعتبارات ویژه ملی برای انسداد بیشتر مرزهای شمال غرب کشور ارائه کرد.

در پایان این نشست همچنین از زحمات مدیرکل سابق اطلاع رسانی استان تجلیل و مدیرکل جدید اطلاع رسانی آذربایجان غربی نیز ارائه شد.

وزیر اطلاعات در سفر به ارومیه با حضور در گلزار شهدای باغ رضوان این شهر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

حجت الاسلام والمسلمین خطیب همچنین در حرم حجت الاسلام والمسلمین حسنی مجاهد نستوه آذربایجان حضور یافت و با قرائت فاتحه باد از مرحوم ابن مجاهد تجلیل کرد.

وی همچنین با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه دیدار و گفتگو کرد.

وزیر اطلاعات سپس با حضور در ستاد خبری اداره کل اطلاعات آذربایجان غربی به پیام های امنیتی مردم پاسخ داد.

دیدگاهتان را بنویسید