دشمن به دنبال تغییر ارزش‌ها/رسانه‌ها است تا به عنوان انقلاب‌ساز وارد میدان شود


ساعت: 10:42
تاریخ انتشار: 1301/07/12
کد خبر: 1901055

زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر گفت: دشمن در حال تغییر ارزش ها و اعتقادات است زیرا به خوبی درک می کند که با جنگ نظامی به اهداف خود نمی رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، سردار حسین زارع کمالی شب گذشته در همایش تماشای صبح، رسانه ها را معماران انقلاب دانست و گفت: شرایط کنونی جامعه نیازمند رسانه ها به عنوان معماران انقلاب است که باید به میدان بیایند. میدان دادن و دشمن را از دستیابی به اهداف خرد و کلان برای شکست بازدارد.

وی با اشاره به اینکه دشمن جنگ ترکیبی را در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به راه انداخته است، گفت: رسانه ها در همه این عرصه ها نقش اصلی را ایفا می کنند.

زارع کمالی گفت: دشمن ارزش ها و باورها را تغییر می دهد زیرا به خوبی درک می کند که با جنگ نظامی به اهداف خود نمی رسد و تنها راه تسلط بر نظام اسلامی تغییر باورها و جنگ شناختی است.

فرمانده سپاه الغدیر تاکید کرد: اگر قلب و ذهن ما اسیر شود سرباز و پیاده دشمن می شویم.

زارع کمالی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب گفت: همه جا در امور کوچک کشور اما در امور مسلمین دخالت می کرد یعنی سربازانشان خوب عمل نمی کردند. و نتوانستی نقش را ایفا کنی، تو خوب هستی.”

وی بیان کرد: اگر رهبر معظم انقلاب در ابتدا وارد مشکلات و اغتشاشات اخیر نشدند به این دلیل بود که کار را به سربازان رسانه ای خود واگذار کردند اما چون کار به درستی انجام نشد، خودش پا به صحنه گذاشت.

فرمانده سپاه الغدیر تصریح کرد: باید مراقب باشیم خدای ناکرده صحنه امروز تکرار کوفه و سقیفه و کربلا نشود و باید با شناخت درست از دشمن و حق در کنار امام و رهبر خود باشیم. درک موقعیت .

وی ادامه داد: با وجود اینکه ثابت کرده ایم هر جایی که نظام نیاز به حضور ما داشته باشد آماده ایم کار کنیم، اما دوست دارم قبل از وقوع برخی اتفاقات و حضور امام زمان(عج) با درک درستی از شرایط وارد میدان شویم. امت نیاز به حضور در میدان را احساس کرد.

زارع کمالی تصریح کرد: امروز جهاد تبیین و جهاد امید آفرینی وظیفه تک تک ماست و رسانه ها نقش بسیار مهم و اساسی در این زمینه دارند.

فرمانده سپاه الغدیر از تمامی اصحاب رسانه استان یزد که با وجود سختی ها و در مقابل جبهه استکبار بر سر کار آمدند که با تمام امکانات و تجهیزات رسانه ای برای رسیدن به اهداف خرد و کلان خود به میدان آمدند، قدردانی کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید