دشمن به دنبال حمله از درون به انقلاب اسلامی و ایجاد ناامنی است


ساعت: 17:39
تاریخ انتشار: 08/03/1401
کد خبر: 1905887

نماینده ولیفقیه در سپاه، سناریوی تروریستی را یکی از حربه های دشمن برای ناامید کردن کشور خواند و گفت: دشمن به دنبال حمله از درون به انقلاب اسلامی و ایجاد ناامنی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت و گوی رادیویی با اشاره به مبارزه ایران با جبهه استکبار به رهبری آمریکا و رژیم صهیونیستی اظهار داشت: ایران همواره به دنبال این بوده است که از حقوق او دفاع کنند اما از هر اقدامی خودداری کنند زیرا در حمله به ایران کوتاهی نکردند و کاری که نکردند به خاطر این بود که نتوانستند.

حجت الاسلام حاجی صادقی به افشای چهره تروریستی غربی ها در اغتشاشات اخیر اشاره و تصریح کرد: راهبرد دشمن برای اقدامات تروریستی و مخالفت با ایران این بود که عده ای را در داخل کشور اسلحه کنند تا عده ای آگاهانه و عده ای ناآگاهانه ایجاد کنند. ناامنی در کشور

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص تلاش غربی ها برای ورود سلاح به ایران از تمام مرزهای کشور برای ایجاد ناامنی گفت: به لطف خداوند وحدت، یکپارچگی، همکاری و هم افزایی نیروهای امنیتی و انتظامی مانع از این امر شد. در همین راستا کشفیات بسیار بالایی از دشمنان صورت گرفت؛ علاوه بر این، نیروهای نظامی نقاط ورود سلاح به کشور را مورد اصابت قرار دادند و منبع ورود سلاح به کشور کور شد.

وی سناریوی ترور را یکی از حربه های دشمنان برای ناامید کردن داخل کشور خواند و افزود: آنها به دنبال حمله از درون به انقلاب اسلامی و القای ناامنی هستند. این کار توسط آمریکا انجام می شود که در 10 ماه گذشته 4000 جوان را کشته است.

حاجی صادقی ادامه داد: آمریکایی‌ها فکر می‌کردند می‌توانند آن چیزی را که در ایران اسلامی رنج می‌برند ایجاد کنند. اما به رحمت خدا و با کارهای بزرگ و شایسته ای که انجام شد، نقشه غربی ها متوقف شد. آنچه مردم در این خصوص در اخبار شنیده اند، بخشی از اقدامات نیروهای امنیتی و انتظامی بوده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: دشمن در اجرای طرح های معرفی سلاح و کشتار مردم کاملا شکست خورده و محدود است. البته ممکن است در جاهایی افراد خودخوان قصد انجام چنین کارهایی را داشته باشند، اما قطعاً به زودی از تعداد آنها بیشتر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید