دشمن در صدد ایجاد ویرانی در پرونده مهسا امینی است.


ساعت: 11:29
تاریخ انتشار: 30.06.1401
کد خبر: 1898743

ولی منش گفت: دشمنان در صدد ایجاد هرج و مرج در پرونده مهسا امینی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عطاولی منش در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: فضای مجازی به جولانگاه تسویه حساب های سیاسی تبدیل شده است، جدای از اینکه در هر ثانیه این فضا، دشمن علیه ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی توطئه می کند.

وی افزود: علاوه بر این توطئه های خارجی که در فضای مجازی صورت می گیرد، برخی اصلاح طلبان، سیاستمداران معتدل، سلبریتی ها و ورزشکاران با سوء استفاده از نام و شهرتی که از طریق این افراد به دست آورده اند، به آسیاب دشمن می ریزند و شعور عمومی را منحرف می کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی و رسانه با اشاره به درگذشت مرحوم امینی گفت: متاسفانه برخی از سیاستمداران و سلبریتی های اصلاح طلب بدون اطلاع از واقعیت ماجرا و با خط کشی از بیرون و از طریق شبکه های مخالف، با سوء استفاده از احساسات مردم، نگاه می کنند. برای فضاسازی پیرامون فوتش خانم امینی در فضای مجازی حاضر شد.

وی بیان کرد: با در نظر گرفتن نداشتن سواد رسانه ای در میان اقشار خاکستری، عمداً در قالب گشت پلیس برای ایجاد اغتشاشات اجتماعی شایعاتی مبنی بر ضرب و شتم خانم امینی توسط پلیس منتشر کردند.

اما منش گفت: با وجود اینکه پلیس برای اطلاع رسانی شفاف فیلم خانم امینی را منتشر کرد و به وضوح مشاهده شد که متوفی بدون هیچ نشانه ای از جراحت وارد کلاس آموزشی شده و سپس در حین صحبت از هوش می رود و به فرودگاه منتقل می شود. بیمارستان

این کارشناس سیاسی و رسانه ای گفت: بیشتر ما مصرف کننده هستیم و به دنبال تحقیق درباره اخبار منتشر شده در فضای مجازی نیستیم و گشت و گذار انتقادی و منفی در فضای مجازی برای عموم مردم ایران جذابیت بیشتری دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید