دفاع از انقلاب اسلامی وظیفه خطیر سپاه پاسداران است


ساعت: 14:16
تاریخ انتشار: 1400/12/15
کد خبر: 1813410

سیدمحمود موسوی گفت: حفظ و دفاع از انقلاب اسلامی وظیفه خطیر سپاه پاسداران است که با حماسه آفرینی و جانفشانی های فراوان انجام شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ سوم شعبان زادروز بزرگ مردی است که برای پاسداری از اسلام ناب محمدی از همه چیز خود گذشت و به همین دلیل در تقویم این روز را روز پاسدار نامیده اند.
سید محمود موسوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردل در گفتگو با جهانبین نیوز؛ وی گفت: سپاه پاسداران از بدو پیدایش دفاع مقدس به فرمان حضرت امام (ره) تاکنون با حماسه ها، خلاقیت ها و فداکاری های فراوان فرزندان سپاه و بسیج همراه بوده و وظیفه آن بر اساس قانون اساسی است. صیانت و دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن. شاید به دلیل تقارن این موضوع با اوصاف حضرت سیدالشهدا (ع) که برای پاسداری از اسلام ناب محمدی از همه چیز خود گذشت، این روز به عنوان روز پاسدار ثبت شده است.
وی افزود: این نام مسئولیت کل سپاه پاسداران را بیشتر کرده است و امیدواریم شایسته همه القابی باشیم که در این زمینه به ما می دهند.
موسوی ادامه داد: ماموریت سپاه پاسداران تمرکز بر اقتدار نظام و انقلاب و دفاع از تداوم انقلاب اسلامی است.
وی اذعان داشت: سپاه پاسداران راه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را در دفاع از معارف اسلامی و انقلابی ادامه می دهد و با زور این راه را ادامه می دهد.
موسوی گفت: توصیه من به مردم به ویژه اعضای سپاه، بسیج و دستگاه های دولتی این است که فرامین مقام معظم رهبری را در دستور کار خود قرار دهند و امیدوارم همه جوانان متوجه توطئه های دشمن باشند و بنویسند. از خون شهدا سپاسگزاریم و به فضل الهی می‌توانیم ولی خوب و وارث شهدا و ارزش‌های نظام و انقلاب و سربازی خوب برای رهبری و حضرت صاحب‌السلام باشیم. زمان (عج).

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید