دلال استقلال وارد شد!

دلال استقلال وارد شد!

باشگاه استقلال در چند هفته اخیر تلاش زیادی برای رسیدن به موضوع تبلیغات سبز داشته است. مصطفی آجورلو مدیرعامل آبی ها در جلسات مختلف با مدیران سایر باشگاه ها و مدیران فدراسیون به دنبال مجوز برای پخش تبلیغات محیطی بود و به نظر می رسد بالاخره موفق به انجام این کار شد.

صادق درودگر، عضو هیات مدیره فدراسیون فوتبال در گفت وگو با ایسنا، درباره توافق با نماینده باشگاه استقلال برای سپردن تبلیغات محیطی به لیگ برتر توضیح داد: در این جلسه نماینده کارگزار استقلال نیز حضور داشت. آمده بود تمام دلالان را در اختیار بگیرد.نتیجه جلسه این بود که ادغام تبلیغات محیطی در لیگ برتر یکپارچه شود و دلال استقلال سه شرکت تبلیغات محیطی را نمایندگی کند.

درودگر گفت: این سه شرکت باید کارهای مربوط به تبلیغات محیطی استقلال، پرسپولیس و سایر باشگاه ها را به صورت جداگانه انجام دهند و دلال استقلال آن ها را مدیریت کند. البته باید تاکید کنم که برای شروع باید تضمین های لازم داده شود.

مدیر تبلیغات سازمان لیگ فوتبال در پایان گفت: علاقه مندیم باشگاه ها در همه حوزه ها به ویژه در حوزه درآمدزایی در سازوکار قانونی کسب و کار خوبی داشته باشند. در حال حاضر سازمان لیگ و باشگاه ها ارتباط خوبی با یکدیگر دارند.

دیدگاهتان را بنویسید