دلیل تبعیض کمیته انضباطی بین تماشاگران پرسپولیس و استقلال

دلیل تبعیض کمیته انضباطی بین تماشاگران پرسپولیس و استقلال

محرومیت هواداران استقلال از حضور در اولین بازی خانگی این تیم در فصل پیش رو جدا از جریمه کمیته انضباطی آبی ها برای پرتاب اشیاء مختلف به داخل زمین و مجروح شدن مجری صدا و سیما است.

رای کمیته انضباطی در خصوص محرومیت تماشاگران تیم استقلال قطعی نیست. باشگاه استقلال گزارش داد که معاونت حقوقی در نظر دارد به این تصمیم اعتراض کرده و پرونده را به کمیته استیناف ارجاع دهد. در این صورت کمیته استیناف رای قطعی این پرونده را صادر می کند.

پیش از این کمیته انضباطی ریکاردو ساپینتو را با رای گیری سریع به مدت 4 ماه محروم کرده بود. رای که باعث شد ریکاردو ساپینتو برای همیشه ایران را ترک کند. نکته جالب اینکه هنوز رای داور دربی که در جشن قهرمانی تیم پرسپولیس شرکت کرده بود صادر نشده و این یکی از اعتراضات باشگاه استقلال است.

باشگاه استقلال با توجه به اینکه درگیر انتخاب سرمربی است، هیچ بیانیه ای در خصوص آرای صادره از سوی کمیته انضباطی منتشر نکرده است، اما معاونت حقوقی باشگاه قصد دارد به حکم محرومیت تماشاگران استقلالی ها اعتراض کند. جالب اینکه پرتاب اشیا به داخل زمین توسط تماشاگران دو تیم دیده شد اما کمیته انضباطی محرومیتی برای تماشاگران تیم پرسپولیس در نظر نگرفت! به گفته تماشاگران، پرسپولیسی ها به دلیل دقیق نبودن هدفشان جریمه نشدند و بطری ها و سنگ هایی که پرتاب کردند به کسی برخورد نکرد که صدمه ببیند!

دیدگاهتان را بنویسید