دلیل نگهداری کارت سوخت در اداره پست چیست؟

محمد احمدی – معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست – در گفت وگو با ایسنا، درباره علت باقی ماندن حجم بالای کارت های سوخت در شرکت پست توضیح داد: در زمینه کارت های سوخت مشکلات متعددی داریم که اولین بار است. که این است که فرآیند یک یا دو مشکل وجود دارد. اولاً مشخص است که بسیاری از آدرس هایی که باید در کارت سوخت ثبت شود دارای مشکل بوده و عملاً امکان توزیع صحیح محموله ها وجود ندارد.

وی افزود: دوستان سامانه کارت هوشمند سوخت نیز متوجه این مشکل هستند که دلایل متعددی دارد؛ یکی از دلایل این است که ایمیل های مبتنی بر ارتباط سرویس وب با داده های پست خود از پایگاه داده و کد پستی استاندارد دریافت نمی شوند. بنابراین، برخی از پیام ها به دلیل عدم اتصال به وب سرویس، آدرس اشتباه دارند.

احمدی بیان کرد: این اتفاق به این دلیل است که کارت سوخت در طول سال به دلیل برخی مشکلات تولید متعادلی ندارد، بنابراین اکنون درخواست و سفارش پذیرفته می شود و دو تا سه ماه متوقف می شود و پس از آن حجم زیادی درخواست تولید می کنند. . پارسال تقریباً از شهریور به بعد تا تقریباً دی ماه، پست شماره کارت سوخت کمتری را دریافت کرد. در برخی از ماه‌ها این مقدار کم بود، اما برای مثال در ماه‌های فوریه و مارس این تعداد به 700000 محموله می‌رسید. بنابراین این بحث دو مشکل ایجاد می کند.

معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست در ادامه سخنان خود توضیح داد: اولاً به دلیل اینکه برخی از آدرس ها دارای خطا هستند، حجم مرسولات با آدرس نادرست در سامانه ما بلافاصله افزایش می یابد و نکته دوم این است که چون بین زمان درخواست و تولید و تحویل کارت به اداره پست تعیین می شود. در همین حال، برخی از دارندگان کارت در حال جابجایی هستند که نتیجه آن تغییر آدرس است.

وی افزود: دلیل اصلی افزایش حجم نامه ها در میزهای انتظار همین دو نکته است. اما مهمتر از آن چالش های دیگری نیز اضافه شده است که یکی از آنها افزایش قیمت کارت سوخت است. مبلغ شارژ کارت سوخت 10 هزار تومان بود که بر اساس تصمیمی که در پایان سال گذشته اتفاق افتاد به 100 هزار تومان تبدیل شد، بنابراین یکی از مشکلاتی که با آن مواجه شدیم همین بود زیرا چالش مردم با عنوان مصرف کننده با آن مواجه شد. همکاران ما

وی تصریح کرد: به همین دلیل جلسات مستمری با پروژه کارت هوشمند سوخت و سایر متولیان داشته ایم که منجر به افزایش حجم محموله ها به دکه ها می شود و باید راهکارهایی برای اجرا و بهره برداری ارائه شود، البته راهکارهایی نیز ارائه شود. ارائه شده است. می توان به موضوع تغییر روند ثبت آدرس مبدا اشاره کرد.

وی ادامه داد: در واقع سیستم های ما ابتدا زمانی که خودروهای جدید شماره گذاری شده کارت سوخت خود را از مبدا صادر می کنند یا کسانی که می خواهند بر اساس اظهارات شخص قبل از گرفتن آدرس کارت سوخت المثنی ثبت نام کنند، باید آدرس آنها اصلاح شود. ، یا حتی در جایی که خوداظهاری وجود دارد، باید از خدمات شناسایی موقعیت مکانی اداره ملی پست استفاده شود تا مطمئن شوید که کاربران در آدرسی که اعلام می کنند حضور دارند.

احمدی درخواست دوم را انجام شناسایی محل و نشانی صحیح افراد عنوان کرد و ادامه داد: مشکل دیگر پرداخت است که فرآیند واگذاری کارت سوخت و یا حتی مراجعه به باجه های انتظار را با چالش مواجه کرده است. . این مشکل، پرداخت بیشتر طول می کشد، بنابراین یک صف ایجاد می شود و در نهایت نارضایتی او از پست خارج می شود.

وی افزود: درخواست داریم این مبلغ از قبل دریافت شود تا چالش کمتری برای ما ایجاد شود، همچنین با توجه به اینکه به شماره صاحبان محموله دسترسی نداریم، لطفاً به گیرندگان پیام ارسال کنید. که کارت سوخت در دفاتر مانده و جهت.دریافت اعزام.

معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست در پایان گفت: این حادثه باید توسط سامانه هوشمند کارت سوخت یا سایر دستگاه های متولی مدیریت شود.

دیدگاهتان را بنویسید