دلیل پرسپولیس نبودن این ستاره مشخص شده است

دلیل پرسپولیس نبودن این ستاره مشخص شده است

گلمی یکی از بازیکنانی است که سابقه حضور در تیم های زیادی را داشته است. او 20 سال پیش کار خود را با چوکا آغاز کرد و دو دهه بعد تصمیم گرفت با بازی در یکی از محبوب ترین تیم های دوران حرفه ای خود خداحافظی کند. سپیدرود رشت.

محمد گلامی در 39 سالگی می خواست سپیدرود را به لیگ دسته اول بازگرداند و زیر نظر محمد بازی کند اما این اتفاق برای او نیفتاد و پس از مدت ها در فوتبال ایران به کار خود در لیگ دسته دوم پایان داد. او احتمالا به زودی به عنوان مربی به میادین باز خواهد گشت و این بار در سمتی جدید تلاش می کند تا تیم های گیلانی را به سطح اول بازگرداند. گلمی با برترین برنامه فوتبالی که می خوانید گفتگوی جالبی داشته است.

* ساکن انزلی هستید؟
برده داری: بله. من ساکن انزلی هستم و نزدیک به یک ماه است که از کلاس C آسیا فارغ التحصیل شده ام.

* از تیم های ایران و استان قدردانی کردید و در همه تیم ها بازی کردید؟
گلمی: خیلی خوشحالم که می توانم برای تیم های گیلانی بازی کنم. برای من افتخار بود.

* چند گل برای استقلال زدی؟
گل ها: هفت گل برای استقلال زدم.

* خوشحالی بعد از گل با گل گهر در جام حذفی گل هفتم بود؟
گلمی: بله، این گل هفتم بود. آنجا بود که هفتمین گلم را برای استقلال به ثمر رساندم.

* چند گل به پرسپولیس زدی؟
گل ها: پنج گل برای پرسپولیس زدم.

* در روز خداحافظی آقای مهدوی کیا با پیراهن سپاهان گل زدی و بازی را به پنالتی رساندی؟
گلمی: به هر حال فوتبال یک حرفه است و از طرفی سپاهانی ها خوشحال بودند چون من بازیکن سپاهان بودم و فدای سپاهان بودم و اصفهانی ها از این قهرمانی خیلی خوشحال بودند. سال بعد آمدم راه آهن خانه ای به من ندادند! اکثر صاحب خانه ها پرسپولیسی بودند و هر جا می رفتم خانه به من نمی دادند.

* از پرسپولیس پیشنهاد داشتی که نرفتی؟
گلمی: هر بازیکنی دوست دارد در تیم بزرگی مثل پرسپولیس بازی کند. مدیر برنامه های من مستقل بود، بنابراین اتفاقاتی افتاد که نتوانستم به آنجا برسم.

* پس چرا استقلالی نشدی؟ خودت دوست نداشتی؟
راب: نمی دانم. نه اینکه دوستش نداشته باشم تمام خانواده ما مستقل هستند. سالی که از ملوان رفتم از همه تیم ها به جز استقلال پیشنهاد داشتم و خیلی ناراحت بودم که چرا از استقلال پیشنهادی نداشتم.

* آیا عکسی از قاضی وجود دارد که به او نگاه کنید و بگویید او را می شناسید؟
گلمی: بله من این قاضی را می شناسم. داوران این دیدار تیم های ایران و برزیل بودند. از اتفاقی که افتاد و گلی که رد شد خیلی ناراحتم. حیف شد و حسرتش در دل ما ماند و ای کاش در این بازی VAR بود. همه کارشناسان گفتند آفساید نبود اما متاسفانه قسمت نبود.

* این در حالی است که تیم ملی مقابل لبنان بازی می کند و یک قدم عقب است.
گلمی: امیدوارم با تدابیری که آقای اسکوچیچ انجام داد، بتوانم باخت را در نیمه دوم جبران کنیم، زیرا بازیکنان ما پتانسیل بالایی دارند و اکثر بازیکنان لژیونر و جزو بهترین ها هستند.

* در این مرحله پنج دقیقه پایانی بازی تمام شده و واکنش های محمد غلامی جذاب است.
گلم: خدا نکنه گل میزنیم. سردار داغ است. عالی بود. گل دوم: خدا خیرت بده. احمد نورالهی گل زد. چقدر خفه کننده بود ماشالا احمد.

* من چند کلمه می گویم و شما احساس کوتاه را می گویید.
برده داری؛ رضوانشهر: زادگاه. علیرضا منصوریان: رفیق. افشین گاتبی: با معرفت. برزیل: بدشانسی. آفساید: متاسفم. پرسپولیس: محبوب. استقلال: نمی دانم چه بگویم. علی کریمی: اسطوره
مرزوکی (قاضی ایران- برزیل): نادان.

دیدگاهتان را بنویسید