دلیل زیبا نبودن بازی استقلال

دلیل زیبا نبودن بازی استقلال

آرش رضوند بازیکن استقلال که به دلیل مصدومیت دیدار مقابل مس رفسنجان را از دست داده بود به ورزشگاه آزادی آمد و بازی تیمش را از نزدیک تماشا کرد. وی در پایان در خصوص وضعیت خود به خبرنگاران گفت: عضله پایم مشکل دارد و امیدوارم به زودی بهبود پیدا کنم. فیزیوتراپی می کنم.

او در مورد اینکه چه زمانی به میادین بازخواهد گشت، گفت: به من گفته شده که سه تا پنج هفته از میادین دور خواهم بود. باید منتظر بمانیم تا عضلاتم بهبود پیدا کنند. سعی می کنم هر چه زودتر به بازی برگردم. امیدوارم مصدومیتم هر چه زودتر بهبود یابد.

رضاوند درباره نحوه تماشای بازی های تیمش از روی سکوها گفت: «خیلی سخت است.» وقتی از بیرون به بازی نگاه می کنید، فشار و استرس بیشتر می شود. در طول بازی متوجه این موضوع نخواهید شد.

وی درباره صحنه برخورد توپ به دست جفرسون مس رفسنجان گفت: صد هزار درصد پنالتی بود. ویدیوی او موجود است. به هر حال ما نگاه می کنیم، این یک پنالتی بود. هم فاصله بازیکن مس زیاد بود و هم دستش باز بود. فکر می کنم تصمیم داور خیلی تاثیرگذار بود.

وی درباره اعتقاد مسی به اشتباه در پنالتی نیز گفت: اگر پنالتی اول را برای ما می زدند، روند بازی فرق می کرد. اگر برای آنها هم پنالتی بود می توانستند آن را بزنند و مشکلی نیست. اما 100 درصد پنالتی به ما ندادند. دست مدافع آنها بسیار باز بود و در روند بازی بسیار موثر بود.

رضاوند درباره عملکرد مس گفت: مس یکی از تیم های خوب لیگ است. تا دقیقه 60 عملکرد خوبی داشتیم. اما در دقایق پایانی چون باید پیروز می شدیم تیم ما بازی کرد و به حریف موقعیت داد. باز هم می گویم که آنها خیلی خوب بازی کردند و موقعیت هایی داشتند. در نهایت بازی مساوی شد.

وی در خصوص عدم توانایی استقلال در ایجاد موقعیت گفت: به نظر من عملکرد تیم ما و موقعیت ها در آمار مشخص است. از نظر فرصت هم تیم اول لیگ هستیم. با این حال تیم ما هفت هشت مصدوم دارد و به نظرم تاثیرگذار است.

بازیکن استقلال گفت لیگ بیست و دوم جذاب نیست: حالا به نظرت این دیداری که دیدی جذاب نبود؟ مس رفسنجان چند موقعیت داشت، ما هم فرصت گلزنی داشتیم و حتی توپ را به تیرک دروازه حریف زدیم. اما فکر می‌کنم به خاطر کمبود بیننده است.

دیدگاهتان را بنویسید