دهمین دوره از نمایشگاه های دانش آموزی “مدرسه انقلاب” بندرعباس


ساعت: 09:50
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۶
کد خبر: 1806026

دهمین دوره نمایشگاه دانش آموزی مدرسه انقلاب در بندرعباس افتتاح شد و از دانش آموزان برگزیده اتحادیه انجمن های اسلامی انجمن های دانش آموزان استان با اهدای جوایز نفیسی تجلیل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز ؛ مراسم افتتاحیه بزرگترین رویداد فرهنگی انقلابی دانش آموزان استان هرمزگان توسط دانش آموزان و با حضور حجت الاسلام مرتضی قریب زاده رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی استان هرمزگان دبیرستان پسرانه فرهنگ برگزار شد.

حسین طریقی دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی که به صورت آنلاین در این مراسم حضور داشت، گفت: یکی از مهم ترین برنامه های ما در دهه فجر برگزاری مدرسه انقلاب است که حضور در آن برای عموم دانش آموزان دبیرستانی آزاد است. شهرها و استانها «دوم پدید می آید.

وی افزود: امروز دشمنان با سرمایه گذاری در حوزه فرهنگی سعی دارند دانش آموزان را نسبت به انقلاب دچار تردید کنند لذا این نمایشگاه ها برای مقابله با هجمه های دشمن در مدارس طراحی شده است.


2f0cf91b b19c 4002 bdbf c5d20be7e02e خبر خاکستری

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی کشور خلاقیت و شور و نشاط در بین دانش آموزان را یکی از دستاوردهای انقلاب دانست و گفت: دانش آموزان پرچمداران مقتدر و توانمند کشور هستند.

تاریکی گفت: استان هرمزگان یکی از مناطق مهم راهبردی کشور است و دانش آموزان با ورود به عرصه تمدن اسلامی وارد عرصه گفتمان شده اند و امیدواریم با تکیه بر گام دوم انقلاب مسیر درست را ترسیم کنند. . .

در پایان این مراسم از دانش آموزان برگزیده فعالیت های انجمن های اسلامی دانش آموزی استان با اهدای جوایز نفیسی تقدیر شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید